20% RABATT PÅ HELE NELLY

20% RABATT PÅ BIKINIEN MIN – UTSOLGT I ROSA MEN FINNES I ANDRE FARGER:

TOPP HER & TRUSE HER

______

Søndag betyr nettshopping – i hvert fall for min del! Og som de Nelly-elskerne leserne mine er, kan jeg gledelig fortelle at det nå er 20% rabatt på HELE* Nelly! Jeg har klikket hjem alt under her, og fy søren som jeg gleder meg til å motta denne bestillingen. Så mye fint!!

🦋 KLIKK HER FOR Å FÅ 20% RABATT PÅ HELE BESTILLINGEN DIN 🦋

– kampanjen varer frem til i morgen (mandag 29/06), klokken 10:00 –

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. GENSER HER & BUKSER HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER (denne bronzeren bruker jeg – det er den aller beste!!) ⎟ 3. HER

Det er også 20% rabatt på all sminke fra Anastasia Beverly Hills!

4 kommentarer
    1. Skal du fortsatt fjerne tatoveringen? Og vet du om det faktisk funker bra? Jeg angrer på min! 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg