20% RABATT PÅ NELLY

Reklame | nelly

Babes! Jeg har en gladnyhet å komme med. 💕 Jeg la inn en bestilling på Nelly her om dagen, da de har fått masse fint høst tøy inn! Jeg så nå at de har 20% rabatt på alt fra NLY Brands akkurat nå! Jeg må jo dele det med dere, da flere har etterspurt ny rabattkode i det siste. Happy shopping, fiinger!

KLIKK HER FOR 20% RABATT PÅ NELLY

– varer frem til 27. september –

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

4 kommentarer
    1. Så på serien din i går, syntes det var så artig hehe. Du er så søt og har en veldig karismatisk personlighet. Ikke rart at de som kjenner deg blir veldig glad i deg.

      Ha en fin dag ❤️

    2. I forrige uke la du ut «nyheter» fra Nelly på insta story – og den ene brune (lange) strikkede vesten var så sykt fin, men jeg har lett på hele Nelly etter den uten lykke.. Mener den ble delt rett etter «Polka Smock Shirt». Jeg lurte på om du ville vært en engel og dele linken på nytt?🥺💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg