2019 – jeg hater deg og jeg elsker deg

2019

Klokken er 02:43, og her ligger jeg i sengen og skriver dette innlegget.. Jeg klarer alltid å åpne hjertet mitt på best mulig måte med dere på natten. Det er da jeg klarer å bli personlig og det er da jeg klarer å vise mine sårbare sider..

For et år. For en berg og dalbane. Når jeg tenker tilbake på dette året, får jeg så utrolig mange følelser på en og samme gang. Det er overveldende. Jeg har lenge vært klar for at dette året skulle ta slutt. Jeg har ventet på det siden 18. mai. Dagen jeg fikk vite at en person som stod meg vanvittig nære brått gikk bort. Det har vært og kommer alltid til å være hjerteskjærende. Det er noe jeg ikke har pratet om med tanke på respekt ovenfor familien og venner. Det er det vondeste minnet fra 2019, og jeg sliter fortsatt med å begripe at det faktisk er realitetet. Å miste noen man har delt så mange minner sammen med er noe som er ubeskrivelig vondt og jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skal skrive. For alltid i hjertet mitt og i tankene mine, J. ❤️

Hvor skal jeg starte.. Vi kan jo ta året som har gått fra starten. I januar dro jeg med familien på en familieferie til Dubai. Der møtte jeg eksen min, og vi ble etterhvert et par. Det første halvåret av 2019 var jeg med han, hvor forholdet omsider tok slutt i slutten av juli. Det lærte meg mye. Det lærte meg at jeg må følge magefølelsen min, for den har a l l t i d rett. Alltid. Jeg lærte hva prioriteringer er på alvor, og hva jeg faktisk ser etter i en mann som jeg ønsker å investere tiden min i. Etter litt for mange nedturer i det forholdet forstod jeg at jeg wastet min tid, og valgte å avslutte forholdet rett før Skal Vi Danse-eventyret kjørte i gang.

Fra august – slutten av oktober har livet mitt bestått av dansing. Hver eneste dag. Ikke en eneste dag fri. Alt fra 6-8 timer trening per dag. Skal Vi Danse eventyret var noe helt spesielt. Jeg er evig takknemlig for å ha fått lov til å delta på et så fantastisk opplegg, en så fantastisk reise. Jeg følte virkelig jeg fikk vist hvem jeg er via deltakelsen, og jeg fikk virkelig vokst som person. Det å sette seg selv så langt utenfor sin komfortsone gjør virkelig noe ved ens psyke. Det har gitt meg så vanvittig mye!

Ellers har jeg reist en del dette året. Jeg har vært i Dubai (to ganger), London, Los Angeles, feiret min 25-årsdag i Las Vegas med jentene, vært på jobbreise i Italia hvor jeg påstartet en av mine største drømmer (fy faen så bra det blir!), jentetur til Milano, feiret Valentines i Paris med Newa, dratt på ordentlige jenteturer til Ibiza (to ganger), og jeg har vært på Bali. Whoah! Det var en del reising, gitt. Men fy søren som jeg har kost meg! Det er når jeg reiser jeg virkelig lever.

Det største høydepunktet i år var så klart boligkjøpet! Endelig kom jeg meg inn på boligmarkedet og investerte pengene mine i et eget hjem. Jeg er stolt over det – tro meg, men ingen er like stolt som mamma. Haha!!

Det som har opptatt mest tid gjennom 2019 er to av mine prosjekter som jeg har nevnt for dere i løpet av året. Det er så kjedelig å ikke kunne gi dere noe mer enn dette enda, men tro meg – dere kommer til å både bli sjokkert og forhåpentligvis veldig glade! Begge deler er noe jeg har drømt om i alle år, og noe jeg NEPPE trodde at skulle skje MEG. Lille meg.

Jeg har virkelig jobbet og stått på dette året, mest for å legge bort den “perfekte” fasaden som mange av oss influencere liker å påta oss. Jeg har jobbet hardt med å vise den jeg er – på både godt og vondt. Ingen filter. Men jeg har også virkelig tatt rollen min på alvor dette året. Jeg har på alvor forstått hvilken påvirkningskraft jeg har og jeg bestemte meg for rundt 1,5 år siden for at jeg skulle bli det beste forbildet jeg kan bli for dere som følger meg. Jeg vil ikke lenger bidra med å snakke åpent om plastikk kirurgi og det sirkuset. Det er vel noe av det jeg er mest stolt over fra 2019. At jeg har tatt det ansvaret og tatt det på alvor.

Så, ja.. Jeg vil vel konkludere med at 2019 virkelig har vært helt mindblowing når det kommer til karrieren min. Jeg har oppnådd mine aller største drømmer, fått fantastiske muligheter og virkelig vokst. Mens på den personlige siden har det vært et ganske vondt år. Jeg håper på et bedre år for mitt personlige/privatliv i 2020, men like bra på karriere-fronten. <3

2020 – jeg er så klar for deg.

18 kommentarer
    1. Hei!

      Var du og Joss ekser i januar? Ble ikke dere kjent i Dubai..? Jeg har ikke fått med meg dette😶

      1. Hun skriver jo at de møttes i Dubai i januar og var et par frem til slutten av juli, så nei de var ikke ekser i januar 🙂

      2. Hun MØTTE eksen i januar, altså Joss. De var natuligvis ikke ekser i januar, men nå er han jo en eks. Hun kunne ha skrevet, “jeg møtte Joss i januar”, men siden han er en eks kan hun også skrive at hun møtte eksen i januar.

    2. Du er så flink og ekte! Det er kanskje det jeg alltid tenker på når jeg leser innleggene dine! Stå på! Du er virkelig et forbilde❤️

    3. Vet ikke om dette er for personlig å spørre om, men here it goes. Var du i begravelsen til eksen din? Bare lurer siden du postet aldri noe om det. Må ikke svare altså❤️

    4. Ja, WOW! For et år du har hatt, Isabel! Ser sååå frem til å fölge deg i 2020 også!!! Du er spennende, artig, har blitt et flott forbilde, viser alle sider av deg og jeg bare liker deg så godt!!! <3 2020 blir nok et fab år for deg skal du se! Klem! <3

    5. Er et TV show om ditt liv noe du har drømt om i ALLE dine år? Neppe. Kanskje det andre prosjektet og gleder meg til å høre hva det er for noe:)

    6. Hei Isabel!
      Jeg elsker badet ditt, du har gjort det så fint!
      Hvor har du kjøpt den gulde vasken fra? Jeg skal også pusse opp snart men sliter med å finne lingnende gull vask..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg