2020 = KARRIERE

2020 = KARRIERE

MEN OMG SÅ MOTIVERT JEG ER OM DAGEN!!! Heeeerregud, sist jeg følte meg SÅ motivert og inspirert var nok en god stund siden. Misforstå meg rett – jeg har alltid elsket det jeg driver med og har alltid vært motivert og jobbet hardt, men nå??? Nå har jeg fått et så sjukt DIGG KICK!! Jeg har takket nei til å være sosial med venner og familie en god del i det siste, til fordel for å heller sitte hjemme alene, i leiligheten og jobbe. Jeg ELSKER denne motivasjonen jeg har nå! Wow!!

2020 er definitivt året hvor det kommer til å skje mest for meg karrieremessig, og det merkes godt på både kropp og sinn! Alle prosjektene smitter skikkelig av på å ville levere enda bedre på sosiale medier, blogg OG gøyest av alt: YOUTUBE! 

Så i hele kveld har jeg klippet ferdig Stockholm vloggen som jeg poster klokken 15:00 på kanalen min her. Jeg ble så sjukt fornøyd med den videoen, så det føles ekstra gøy å vite at dere skal få se den i morgen. <3

På bildene ovenfor her ser dere hvordan de fleste kveldene ser ut for meg. Null sminke, håret i en dott, takeaway og klippe videoer. Jeg var invitert på et event i kveld som jeg ikke dro på, til fordel for å heller jobbe. Åh, dette kommer til å bli et bra år. Jeg kan føle det på hele kroppen!! <3 IHHHH!!!!

5 kommentarer
    1. Selv om jeg er gutt, eeeelsker bloggen din! Har digget både bloggen, deg og alt du har fått til siden PH. Har fulgt med på deg hele veien, heiet på deg, støttet deg 🙏🏻💕 Du er faen meg helt rå 🔥 I love the lifestyle 😌 Haha. Elsker reise dine, elsker stilen din, alt du fikk til i Skal Vi Danse, YouTube, blogg, leilighet.. Du er sick 🔥💕 Men av en eller annen grunn er jeg blitt blokkert av deg på instagram for sikkert 2 år siden eller noe, kan seriøst ikke skjønne hvorfor.. det er litt trist egentlig når du er så sykt rå og jeg digger å følge med på deg og ditt liv! :/ Har aldri sagt en shit som er negativt om deg og har alltid snakket imot hvis noen har hatt noe negativt å si. Hadde vært snilt av deg å fjerne blokken eller i det minste si hva jeg har gjort det. For kan seriøst ikke skjønne why… 🙄 Håper du ser meldingen min 🥰 (Skriver insta navnet mitt i “nettsted” om du føler for å make up, hahaha neida)

    2. Hei, bare lurte på hvilken type sushi det er du bestiller og hvor den er fra? Ser sykt godt ut! Første gang jeg kommenterer på bloggen din så ville bare i tillegg si at jeg syns du har en veldig bra blogg og har vokst til å bli et godt forbilde i influencerverden<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg