25 ÅRS JUBILEUM & EN EPISODE SOM SATTE MEG UT

Jeg har helt glemt å fortelle dere om torsdagen i forrige uke! Jeg fortalte dere kort at jeg skulle i feiringen av God Morgen Norges 25 års jubileum, og det var en eneste stor suksess! Herlighet som jeg storkoste meg sammen med SVD gjengen og andre kjentfolk. Vi startet på BAR Tjuvholmen, hvor vi filmet til Dansebobla og minglet litt før vi alle gikk til Ling Ling sammen, hvor festen skulle være. Det var så sjukt hyggelig å gjenforenes med hele gjengen! Så og si alle deltakerne fra hele sesongen + dansepartnere møtte opp. Vi fikk catchet opp, festet og kost oss sammen. Det var etterlengtet!

Det jeg husker best fra festen var da en annen i samme bransje som meg kom bort til meg, helt random. Jeg vet at vedkommende har hatt ekstremt krasse meninger om meg og egentlig uttalt seg ganske negativt om meg utad, så derfor ble jeg litt ukomfortabel da hun kom gående i mot meg. Det viste seg at hun ville be om unnskyldning for alt, og at hun bare ville fortelle meg at jeg hadde motbevist fordommene hun hadde hatt. Jeg ble veldig glad og lettet, for å være helt ærlig. Det var fint å se at hun faktisk tok seg tiden til å komme bort til meg for å beklage seg. Det synes jeg er en stor ting å gjøre. 

Jeg synes vel selv at mange av de fordommene hun og kanskje andre har hatt om meg, har jeg lagt opp til selv, men det jeg synes er så fint er at folk ser meg for den jeg er i dag. Man utvikler seg, vokser opp og får rett og slett andre verdier. Jeg blir ekstremt flau over enkelte ting jeg har sagt og gjort i media når jeg var yngre, men det er ikke meg i dag. Langt i fra. Derfor blir jeg ekstra glad når mennesker ser hvilken person jeg er i dag. Det betyr mye. Jeg er ikke perfekt og kommer aldri til å bli det, men jeg utvikler meg hver eneste dag til å bli en bedre versjon av meg selv. Et bedre menneske. Et bedre forbilde.

Jeg måtte bare fortelle dere det.. Det satte meg litt ut med en gang, men det endte opp med å bli et veldig fint øyeblikk. Her kommer et bildedryss fra kvelden:

Fine, gode Sandra! <3

<3

 

Alt i alt var kvelden helt utmerket! Jeg storkoste meg fra start til slutt. <3

21 kommentarer
    1. Er det Kristin du sikter til? Uansett supert at voksne mennesker har selvinnsikt og vet når det egner seg med en unnskyldning. Du er helt super, jeg digger deg.

    2. Vi er nok mange skylder deg en unnskyldning (meg selv innkludert), Isabel.. Greit nok at du, som du selv sier, la opp til et image som ikke akkuratt gjorde det lett for deg å bli sett som den du er, men alikevel.. Det forsvarer alikevel ikke (i det minste ikke for min del) det å danne seg meninger og oppfatninger om folk uten i det minste å spørre vedkommende om det faktisk er sånn og slik, iallefall ikke når personen ikke er vanskeligere å nå enn kommentarfeltet på bloggen.. <33

    3. Isabel, jeg må si du har endret mitt syn på deg. Jeg er en av de som dømte deg og hadde mine fordommer om deg. Etter at boken din kom ut, var jeg rask med å kjøpe den. Jeg ville gjerne vite hvem du var. Da jeg leste den (leste hele boken samme dag som jeg fikk den) ble jeg ganske sjokkert. Mest av alt forsto jeg endelig hvor du kom fra. Hva du hadde gått igjennom og hvordan det påvirket ditt liv. Hele mitt syn på deg endret seg. Jeg fikk så mye mer respekt for deg. Vi er alle mennesker og vi lærer av våre feil, og det jeg liker så godt med deg er at du er veldig reflektert. Du annerkjenner at du har gjort noen feil, og står for det. Du er ekte og ærlig, og det er det ikke alle som er. Må si du har vokst skikkelig og blitt veldig moden. Du har hatt en fin kjempefin utvikling og jeg er sikker på at du vil gjøre suksess! Jeg heier på deg<3

      1. Duuu! <3 Tusen takk, Maya! Det betyr uendelig mye for meg at du både har lest boken min, at du følger meg og for kommentaren du tok deg tiden til å skrive til meg. Tusen takk! <3

      1. Jeg er så glad for at jeg er en av dem som har snakket fint om deg hele veien og sett potensialet ditt. Herlig at folk begynner å se det nå!

    4. Tror du har sjarmert hele Norge i senk etter du ble med i skal vi danse.Du er så skjønn, digger deg:)

    5. Menneskelig og gjøre feil. Men godt at noen innrømmer at de har tatt feil og sier unnskyld. Ingen er perfekte. Jeg digger deg. Lykke til. 🍀🌹🍁

    6. Det er bra hun kom å sa unskyld! 😊. Jeg må innrømme at jeg har hatt ett litt negativt syn på deg før, men etter jeg så deg på skal vi danse og i boligjakten så såg man en finere side av deg der du er jordnær, oppegående, positiv, og en god person med omtanke for andre 😊

    7. Det er bra hun kom å sa unskyld! 😊. Jeg må innrømme at jeg har hatt ett litt negativt syn på deg før, men etter jeg så deg på skal vi danse og i boligjakten så såg man en finere side av deg der du er jordnær, oppegående, positiv, og en god person med omtanke for andre 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg