25% RABATT PÅ NELLY & NEW IN

Reklame | NELLY

TOPP HER & BUKSER HER

Hei, babes!! Jeg har nettshoppet litt, da Nelly har 25% rabatt nå! Det gjelder på alt fra NLY Brands, som er der jeg handler aller mest. <3 Disse corona-tidene gjør at jeg blir sittende veldig mye fremfor mac-en i kjedsomhet, og da hender det at jeg klikker hjem litt nytt.. Spesielt når det er gode rabatter, slik som det er nå. 25% rabatt er jo fab!!

Under her viser jeg dere innkjøpet mitt! Dere får 25% rabatt på absolutt alt som jeg har klikket hjem, blant annet. Det samme gjelder antrekket på bildet over her.

🌸 KLIKK HER FOR 25% RABATT PÅ NELLY 🌸

(Rabatten går ut 1. mai klokken 10:00 og gjelder på NLY Brands)

1. HER ⎟ 2. HER (40% rabatt på disse nå!) ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. OVERDEL HER & TRUSE HER ⎟ 2. TOPP HER & TRUSE HER ⎟ 3. TOPP HER & TRUSE HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

3 kommentarer
    1. Hei! Hvor er den beige jakken du hadde på insta story sammen med det hvite settet fra(skjørt og topp)? Absolutt elsket den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg