25% RABATT PÅ NELLY + NEW IN!

Reklame | NELLY

CROPPED BLAZER HER & DRESS SHORTS HER

Heiii hjerter!! Dere har etterspurt rabattkode på Nelly i en liten evighet nå, så da tok jeg grep og ba fint om å få en kode til dere. <3 Og det fikk jeg! Så nå får dere altså 25% rabatt på ALT fra NLY Brands HER. De har sjukt mye fint inne akkurat nå, så det er perfekt timing med en rabattkode nå!

⚡️KLIKK HER OG OPPGI KODEN «ISABEL25» I KASSEN FOR 25% RABATT⚡️

Jeg har også bestilt en del fint hjem selv, og så klart har jeg tatt bilder av noe av det. Jeg er fortsatt ikke helt i form, så jeg hadde ikke energi til å ta bilder i alt, men her er i hvert fall noe av det jeg har klikket hjem:

Mitt favoritt antrekk!! OMG – til vårsolen og sommeren?? Ahh!!

BODY HER & SKJØRT HER

Verdens diggeste joggesett i velur!! Dette MÅ dere ha! 😍

HETTEJAKKE HER & BUKSER HER

CROPPED BLAZER HER ⎟ SANDALER HER ⎟ DRESS SHORTS HER

BUKSER HER

CROPPED BLAZER HER

Elsker slit-en på disse jeansene! Denne har også en del stretch, btw. <3

JEANS HER & TOPP HER

TOPP HER

BUKSER HER ⎟ TOPP HER

HAHA, oh god! Ignorer mine negler… 😩😂

SMYKKER HER & RINGER HER

BUKSER HER ⎟ TOPP HER

TOPP HER & BUKSER HER

SOLBRILLER UTSOLGT⎟ SMYKKER HER ⎟ RINGER HER

TOPP HER

TOPP HER

T-SHIRT KJOLE HER

Eeelsker denne Nike-joggedressen! SÅ fresh!!

OVERDEL HER & BUKSER HER

SANDALER HER

LIPGLOSS HER ⎟ FOUNDATION HER ⎟ BROWGEL MED FARGE HER

LIPGLOSS HER

Nå som jeg knapt har vipper igjen, må jeg ty til nødløsning!

VIPPELIM HER & LØSVIPPER HER

SANDALER HER

21 kommentarer
    1. Hei.
      Ville bare si at dine naturlige negler var kjempefine !! 🙂 utrolig fine hender og negler du har. <3

    2. Kan du begynne å legge til det faktiske innlegget da du ber oss “swipe up”? Er veldig kjedelig å komme til hele bloggen og måtte bla nedover til det innlegget du legger ut på story.

    3. Enig med en lengre oppe, du kledde dine naturlige /litt kortere negler veldig bra. Det var veldig kledelig. 😊 Jeg synes ikke det er så fint med sånne lange klør. Folk er forskjellige og liker forskjellig, men dine naturlige negler og hender er veldig fine 😊

    4. Kan du vise hvordan det går når du legger vipper? Jeg sliter, får ikke til! 😂 Må har jeg kjøpt punktvipper istedet for remser.

    5. Hei😊,Kan jeg spørre om hvorfor du aldri har sammen med/vi ser deg med eller hører noe om Newa lengere (eller Sara fra Ph)?😏🙂 Dere virket jo veldig close og var jo sammen mye lenge,har det skjedd noe mellom dere,?😌 Utenom nå ift Korona-situasjonen da selvfølgelig .😏 God bedring!

    6. Hei😊,Kan jeg spørre om hvorfor du aldri har sammen med/vi ser deg med eller hører noe om Newa lengere (eller Sara fra Ph)?😏🙂 Dere virket jo veldig close og var jo sammen mye lenge,har det skjedd noe mellom dere,?😌 Utenom nå ift Korona-situasjonen da selvfølgelig .😏 God bedring!

    7. Hei Isabel! Må bare først si at I LOVE U og elsker det du står for! Bare lurte på om du kunne snakket litt om vaksiner og om hvor viktig det er at vi vaksinerer barna våre! En av de største helseutfordringene vi står ovenfor er nemlig vaksinemotstandere som gjør at sykdommer som d. Eks meslinger har begynt å blomstre opp igjen.

    8. Førræsten, kordan iphone har du ? Pro eller max ? <3 Minne, 512GB ? 🙂 Om ja har du hatt no problem me så stort minne før ?

    9. Kan du please begynne å snakke om dine problemer med mat, du trener ikke men reklamerer bare for dårlig mat – så leit at du ikke tar den posisjonen, folk vet kjære deg og det beste hadde vært om du innrømmet det. Så støtter vi deg. Så mange som har jobbet der du har «spist», men du bare tar bilde av maten. Igjen – mange støttegrupper for slike som deg🙏🏻

    10. Veldig uheldig å kalle helg naturlige negler «det styggeste» du har sett. Du legger lista for unge jenter. Hvorfor gi dem enda en ting å være usikre på?

    11. du kler.å gå naturlig. uten sminke og vipper. du ser jo så bra ut! og den gøyale ikke høytidelige siden av deg selv er så mye mere givende enn den utseendet opptatte party siden 😁 stå på!

    12. Ville bare si at jeg er sykt misunnelig på at du har en kropp som gjør at du kan gå i alt du vil 🙈🙈 og uten å trene! heldig er du!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg