25% RABATT PÅ NELLY

Reklame | NELLY

JAKKE HER – 25% RABATT!

Hei fininger! Hvordan har denne fredagen behandlet dere? Selv har jeg hatt en super fin dag! Jeg har feiret en stor ting Sidra har oppnådd (eget innlegg kommer), vært med søsknene mine, trent og forberedt meg til morgendagens sending. Den er jeg super spent på! Jeg kan ikke si at nervene ikke er tilstede, for det er de virkelig. Spesielt etter forrige sending, da jeg endte opp i duell. Håper så inderlig at jeg leverer såpass bra i morgen at jeg slipper det igjen. 

Jeg ville titte innom en kjappis nå på kveldskvisten, for å dele at dere får 25% rabatt på ALT fra Nly By Nelly nå! De har fått inn så sjukt mye fint! Selv har jeg klikket meg hjem en del nytt, og noe av det ser dere i kollasjene under her. Jeg vet at dere setter pris på rabatter på Nelly, så derfor måtte jeg bare sette meg ned å få ordnet dette innlegget før jeg hopper i dusjen og tar tidlig kveld. <3

⚡️ KLIKK HER FOR 25% RABATT PÅ ALT FRA NLY BY NELLY ⚡️

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

1. HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

7 kommentarer
    1. Angående duftlysene du vil kjøpe(!): kom gjerne innom Rituals på Oslo City, vi har SÅ mange gode duftlys, og dessuten vet jeg at Sidra er innom hos oss stadig vekk 💖💖

    2. Hei!
      Har heiet på deg i skal vi danse og lurer så veldig på en ting, er håret ditt ekte? Har du spart så lenge at det er blitt så sykt langt? 😊😊❤️😅
      Ønsker meg sånn hår 😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg