30% RABATT PÅ ALLE JAKKER PÅ NELLY

Reklame | nelly

Her kommer en gladnyhet på en ellers så kjedelig søndag! I dag, frem til klokken 23:59, får du 30% rabatt på alle jakker på Nelly. Det passer jo ypperlig nå som det har blitt vinter på ekte, med både snø og minusgrader. Jeg har ikke varme nok jakker merker jeg, så en Svea jakke har jeg faktisk klikket meg hjem i dag. De har jeg hørt mye godt om, i tillegg til at det er fuskepels, noe som er kjempe viktig for meg!

KLIKK HER FOR Å KOMME TIL TILBUDET

1. HER ⎟ 2. HER

1. HER ⎟ 2. HER

1. HER ⎟ 2. HER

3 kommentarer
    1. Den første jakken du la ut (den brune). Jeg klikket inn på den, men når jeg trykket på svart, så var den plutselig ikke på salg lengre? Hvorfor er den bare på salg i brun, og ikke i svart? Kjedelig :-/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg