40% RABATT PÅ DESENIO

Reklame | desenio

It’s all in the details. Jeg har alltid vært veldig glad i interiør og det å dekorere en leilighet. Nå skal det gjøres helt fra scratch i den nye leiligheten min, og jeg bestemte meg på forhånd om at alt som skulle inn her skulle være helt nytt. Jeg ville ha en fresh og clean start. 

Det første jeg tenkte på, var at jeg måtte klikke meg hjem fine posters og rammer til å dekorere veggene med. En leilighet uten noe liv på veggene synes jeg fort kan bli veldig kjedelig. Jeg har alltid vendt med til Desenio når jeg har flyttet inn til et nytt sted, og det er fordi de desidert er best på posters. Hundre prosent.

Jeg sliter alltid med å holde meg innenfor rimelighetens grense når jeg skal shoppe der, for jeg blir jo så revet med av alt det fine de har! Det finnes virkelig noe til hver en smak. Alt fra posters som minner om ferie, til quotes, til vakre landskap. Alt finnes! Uansett hvilken stil du har i hjemme ditt, kan jeg garantere deg at du vil finne noe som passer perfekt inn.

Og dere? Jeg har fått lov til å gi dere en eklusiv tilgang til Desenios Black Week-tilbud! Bruk min VIP-kode “RAAD40” for å få tidlig tilgang, samt et bedre tilbud – hele 40% tilbud på posters. Koden er gyldig mellom 26 og 28.november (gjelder ikke rammer, handpicked/personlige posters).

Jeg mener… Sjekk det her! Så mange posters og rammer har jeg klikket hjem! Jeg gleder meg skikkelig til å få alt opp på veggene. Jeg venter litt med det, frem til møblene har ankommet. Da vet jeg akkurat hvor alt skal plasseres. 💕

Disse to bildene skal henges opp på soverommet! 

BILDET TIL VENSTRE: HER

BILDET TIL HØYRE: HER

Elsker dette motivet. Så delikat og fint.

POSTER HER & RAMME HER

En hylle i walk in closetet mitt. <3

POSTER HER & RAMME HER

Desenio har fått et ekstremt genialt verktøy på hjemmesiden, nemlig eksempel-byggevegg hvor man kan sette sammen bilder, rammer og postere for å se hvordan de passer sammen. Dette gjør at man kan få et inntrykk av hva som passer i hjemmet! Jeg tok den i bruk når jeg skulle finne ut hvilke bilder jeg ville sette sammen til en bilde-vegg i stua. Genialt! Den finner du her.

Jeg gleder meg til å få alt opp på veggene, og da må jeg så klart vise dere det endelige resultatet. Jeg vil bare avslutte med å påminne dere om rabattkoden min “RAAD40” som gir dere hele 40% rabatt på Desenio! Happy shopping. <3

3 kommentarer
    1. Jeg elsker leiligheten din!! Den er så jævla fin og vi har typ helt lik smak på interiør!!! Gleder meg til å se den når alt er ferdig🔑 xx

    2. Fyfaaen den nye sofaen din!!😍😍😭😭 skulle kjøpe samme for en stund siden men hadde ikke råd, ooooog bordet ditt hallo så fint! Altså denne leiligheten er såå perfekt, tror jeg skal leie deg inn til å velge interiør hos meg den dagen jeg kjøper meg hus haha!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg