80% RABATT PÅ PREMIUM WHITE

Reklame | premium white

GET THE COLGATE SMILE

Er det et produkt jeg alltid gleder meg til å tipse dere om, gang på gang, må det uten tvil være Premium White. Tannblekingen jeg har brukt i over fire år. Jeg husker at jeg prøvde det for første gang i Mexico i 2015, og siden den gang har jeg alltid hatt et kit eller to liggende hjemme. Dere som har følgt meg en stund vet hvor mye jeg elsker dette produktet og hvor lenge jeg har sverget til det. Derfor synes jeg at denne dagen, Black Friday, må gå til å tipse dere om nettopp Premium White, som nå har et tilbud på hele 80% i rabatt. 

Siden sist jeg fortalte dere om Premium White har de fått en ny forpakning. Nå kommer produktet slik, i denne esken. Før var det en blå “mappe”, mens nå er den oppgradert til dette. Veldig cleant og fint! Jeg elsker den nye looken! Produktet er fortsatt det samme, sånn btw. 

Slik ser innholdet ut.

Det følger med en instruksjon som forklarer steg for steg hvordan det fungerer og hva du skal gjøre. Det er super duper enkelt altså, bare så det er sagt! Og det er nettopp derfor jeg elsker denne tannblekingen, for jeg orker ikke styre med noe avanserte greier. Jeg vil at det skal være effektivt, kjapt og enkelt! Selv vedlikeholder jeg ca en gang i måneden. Det er naturligvis opp til hver enkelt hvor ofte man føler behov for det, men for meg holder det. Jeg bleker dem mest for å vedlikeholde hvitfargen og for å “freshe” opp når det behøvs. I tillegg til at det faktumet at dette tannblekingskitet er det beste, så er det også det mest skånsomme. Jeg har en tendens til å lett få ising i tennene, men det merker jeg absolutt ingenting til når jeg bruker Premium White. Det er et stort pluss for meg!

SLIK FUNGERER PREMIUM WHITE:

Det følger med blekeskinner i kit-et som du enkelt former etter eget bitt ved å holde skinnene i kokende vann i 3 sekunder, for å så bite sammen. Deretter påføres blekegelen i skinnene før du plasserer de i munnen. Til slutt tar du LED-lyset (min favoritt) OG plasserer den utpå skinnene under behandlingen. Det dette lyset gjør er å aktivere blekemiddelet og gir maksimal effekt i blekeprosessen. Prosessen varer i 30 minutter, og den tiden pleier jeg alltid å vie til å se en episode av en eller annen serie (helst Real Housewives, dere kjenner jo meg). Og taaada, du er ferdig! 

Nå får du 80% rabatt på Premium White – KLIKK DET HJEM HER!

5 kommentarer
    1. Blir spennende å prøve, nettopp klikket hjem en pakke nå😍 Ønsker deg en fin fredag skjønne!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg