Å VÆRE REDD UKJENTE MENNESKER

Hei fra en meget redusert Isabel! Jeg storkoste meg fra ende til annen i går, og det får jeg mildt sagt betale for i dag. Men det er verdt det!

Fineste Kjersti fylte år i går, og det måtte så klart feires! Vi dro ut på en båt med en gøy gjeng, hvor vi tilbrakte flere timer med dans, mat, god drikke og morsomme samtaler. Det er lenge siden jeg har ledd så mye som det jeg gjorde i går, ass!

Fra båten bar det rett til Köd hvor bursdagsmiddagen skulle holde hus. Der var mange av venninnene til Kjersti også. Og jeg må bare få si at de alle var så sjukt koselige og fine! Jeg blir helt ærlig oftest veldig nervøs når jeg skal være med en ny, ukjent gruppe med mennesker jeg ikke kjenner. Jeg blir alltid så stressa for hvilket inntrykk de får av meg med tanke på at flere kanskje kan ha sine tanker og fordommer om meg. Noe som så klart er forståelig ettersom at jeg er et kjent navn og dermed også en person de fleste kan tenke sitt om.

Jentegjengen til Kjersti var bare SÅ fin! Jeg måtte fortelle de hvor nervøs jeg ofte blir, men med de følte jeg meg så velkommen og så godt tatt i mot! Det betydde på ekte veldig mye for meg. Jeg har nemlig et mål for dette året (sommeren spesielt) hvor jeg vil være mer åpen for nye bekjentskap og våge å kaste meg ut i ukjente vennegjenger og bli mer komfortabel med mennesker jeg i utgangspunktet ikke kjenner. Jeg elsker jo å få nye venner, men usikkerheten min har stått i veien for det ved flere anledninger. Jeg kan lett droppe å joine en middag med ei venninne, fordi jeg ikke kjenner resten av selskapet. Hvor teit er ikke det??? Det er det jeg vil ha slutt på.

HAHAH, mood all day i går!

Etter middagen forflyttet vi oss videre til BAR tjuvholmen hvor vi drakk drinker og koste oss. Alt stenger jo veldig tidlig på grunn av situasjonen vi befinner oss i, så da dro vi til meg å fortsatte hyggen. Det varte dog ikke så altfor lenge, for til slutt hadde vi jentene altså festet i nærmere 12 timer. Fra 15:00 – 03:00.

Det var noen sliiiitne jenter som hoppet til sengs etterhvert da, for å si det mildt!

7 kommentarer
    1. Hei Isabel. Ser på bildene at du og dine venner står tett inntil hverandre, og to av de klemmer jo nesten hverandre også. Er dette «lov»?? Jeg blir så forvirret av hva man kan gjøre eller ikke nå. Jeg vet man kan møtes max 20 stk, men må man ikke likevel holde 1 m avstand? Eller kan disse 20 være nært? Jeg blir gal snart jeg, av denne koronaen. Jeg har vært så «flink» lenge nå, men hvis det nå er åpnet opp for å henge med venner tett i tett så er This girl on the road again!!!!!

      1. Det skal fortsatt være minst 1m avstand, og det er kjempeviktig, men det er dessverre noen som ikke forholder seg til dette.

      2. Hei! Nei, dette er ikke ‘lov’. Man kan være 20 sammen, men ha minst 1 meter avstand. Enkelt og greit: man skal alltid ha minst 1 meter avstand til alle man ikke bor sammen med 🙂 I tillegg kan du ha én klemmevenn som bare har deg som klemmevenn 🙂

    2. Hei! Eg kjenner ei dame som er havna i ein veldig vanskeleg situasjon, og trenger all den hjelpa ho kan få. Ho bor ilag med ein mann som bedriv psykisk mishandling, men spleis godtar ikkje den type informasjon i beskrivinga. Desto viktigare for ho at budskapet når ut til så mange som mogleg. Ho får ikkje hjelp frå krisesenter då det ikkje er fare for liv, og får ikkje støtte frå nav før ho har byta adresse. Eg har oppretta denne spleisen, men mitt nettverk e så lite og eg når ikkje ut til folk. https://www.spleis.no/project/110358

    3. Når kommer egentlig housetour? Føler du har sagt kjempe lenge at den «snart» kommer. Er det for at vi skal fortsette å klikke oss inn på bloggen så du får klikk?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg