AKKURAT NÅ

Reklame | nelly

(Bilde fra Paris for tre uker siden… Kåpen jeg har på meg finner du forresten her! <3)

DAGENS HUMØR

Jeg er ganske trøtt i dag og litt tom på energi, men ellers er humøret på topp. Jeg hadde en ganske tøff dag på privaten i går, som resulterte i veldig lite og dårlig søvn. Jeg føler at hver gang det går bra en stund, venter en enda større nedtur på meg. Slik er det seriøst alltid. Begynner å bli veldig slitsomt å ha det slik, men jeg lar som vanlig ikke ting tynge meg mer enn nødvendig. Jeg kommer meg opp på bena igjen, enda sterkere enn før. Alltid.

DAGENS ANTREKK

Disse jeansene (verdens diggeste + de sitter som et skudd!) og en sort Balenciaga genser. Enkelt, komfortabelt og chill! Jeg går dessuten helt sminkefri igjen i dag. Det er deilig å la huden puste.

DAGENS PLANER

Jeg har akkurat kommet hjem fra negltime og lunsj med lillesøsteren min, hennes venninner og Golnaz. Det var skikkelig koselig. <3 Resten av dagen skal jeg jobbe en del på macen, Dubai vloggen skal klippes og så har jeg to telefonmøter om litt. I kveld skal jeg ha overnatting og taco + filmkveld hos meg med søsknene mine. Jeg har savnet de sånn når jeg har vært bortreist, så jeg prøver å tilbringe så mye tid med de som overhodet mulig før jeg reiser igjen på torsdag. Apropos reisen på torsdag: den har jeg ikke fortalt dere om enda. Jeg reiser et annet sted før jeg reiser til LA på søndag… 💃🏽

DAGENS SAVN

Dubai. Allerede? Jepp.

DAGENS VIL HA

1. OVERDEL HER & SHORTS HER ⎟ 2. HER ⎟ 3. HER

6 kommentarer
    1. Heyhey 🙂
      Du sei at dæm buksan over hær e vældi god, e dæm normal i størrelsen også da ? <3

      E så vanskelig og kjøpe klær fra nelly før enten e det før stort eller før lite.. så bli så mange retur.. så vil vite før æ kjøpe ei 🙂

    2. Hei!
      Holder for øyeblikket på å lese boken din (ELSKER den btw), også er jeg kommet til kapittelet on fosterfamilien din, så eg lurer på om du fremdeles har kontakt med dem?😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg