AKKURAT NÅ

HUMØR

Jeg er i veldig godt humør i dag, som vanlig. Hehe! Jeg har lite å klage på om dagen, noe som gjenspeiler seg skikkelig på humøret mitt. Det er så deilig å føle seg tilfreds med alt.. Jeg er takknemlig for at jeg er på et så godt sted i livet akkurat nå. Det har jo tross alt ikke alltid vært slik. Jeg tror det er grunnen til at jeg setter ekstra stor pris på at jeg har det så bra i dag, og at jeg er super opptatt av å alltid være positiv og fokusere på alt det gode.

DAGENS PLANER

Nå er det jo tross alt på ettermiddagen, og så langt i dag har jeg brukt denne dagen til å jobbe for det meste. I tillegg har jeg pratet i over en time med en venninne i telefonen, vi hadde litt for mye å oppdatere hverandre på. Det blir fort sånn når man ikke bor i samme by og ikke møtes så ofte som man hadde ønsket. Resten av dagen skjer det ikke så mye heller egentlig, bortsett fra at jeg skal på vippetime. Jeg vurderte å dra ut en tur, men det fristet bare mindre og mindre utover dagen.

DAGENS HØYDEPUNKT

At jeg har rundet 148.000 følgere på Instagram! Haha OK, det hørtes litt teit ut kanskje men jeg satser skikkelig hardt på Instagramprofilen min for tiden, og derfor er det ekstra gøy når man ser at følgerantallet stiger. Woho!

Jeg heter forøvrig @IsabelSraad *hint hint*…. 😂

DAGENS SKUFF

Det er ikke bare dagens skuff, men på et generelt basis. Dere som har sett instastoryen min i dag, har fått med dere at en jeg “datet” i LA har dame og tydeligvis har hatt det imens vi har pratet sammen. Jeg klarte ikke å dy meg med å ikke legge ut samtalen, så for dere som er nysgjerrige, finnes den fortsatt på storyen min. Utroskap er det absolutt verste som finnes, jeg forstår ikke hvorfor så mange idioter har behov for å gå bak ryggen på den man er sammen med!? Jeg mener, dersom du har interesse for å snakke med andre gutter eller jenter når du er i et forhold, burde du revurdere deg selv og dine prioriteringer. Enten er man singel og kan gjøre hva søren man vil, eller så er man i forhold og respekterer partneren sin såpass mye at man ikke gir oppmerksomhet til andre. HVA er det som er så vanskelig med det?! Jeg blir helt oppgitt jeg. Jeg klarte ikke å la være å sette han på plass ass, det ble for dumt for min del. Usch.

Mange av dere lurer kanskje på hvorfor jeg reagerer så sterkt på dette, og det er fordi jeg selv har opplevd utroskap i tidligere forhold. Både når jeg har vært i et forhold og når jeg har holdt på med en. Jeg er usikker på om jeg har fortalt dere dette før.. Det er noe av det vondeste man kan bli utsatt for av den man elsker, og derfor blir jeg så forbanna når ting som dette skjer.

DAGENS “GLEDINGS”

Jeg klarer faktisk ikke å tenke på noe annet enn Dubai-turen, jeg! Det er åtte dager til avreise, og herregud som jeg gleder meg! Det er det eneste samtaleemne som finnes i familien for tiden, haha. Jeg kan ikke huske sist jeg gledet meg så mye til en ferie. Men dette er den første ordentlige familieturen vi har hatt. Sist har jeg jo bare tatt med meg småsøsknene mine på sommerferier, men nå er det hele crewet. Fy søren, JEG GLEDER MEG SÅNN!!!

SISTE PERSONEN JEG PRATET MED I TELEFON

Newa. <3

SISTE SMS

“De er utsolgt over alt i hele Oslo….”.

14 kommentarer
    1. Hei Isabel. Har lagt merke til at du går ganske hardt ut mot utroskap, noe som er helt forståelig. Men jeg regner med at du også vet at det finnes de som er i åpne forhold, hvor begge parter har muligheten til å date og gå ut med andre, selv om man er i et forhold. Det heter polyamori, og det er en fin ting! Så det er ikke nødvendigvis utroskap hver gang noen med kjæreste går ut med andre. Hvis du blir sjekket opp av noen du vet du har dame så er det lett å trekke konklusjonen om at han er en utro tosk, og det finnes mange av de, men ha i bakhode at noen par er i åpne forhold.

    2. Det at dere reiser om 1,5 uke er ikke det er kort varsel for mammaen deres å få ferie av arbeidsgiveren? Eller har du sagt ifra på forhånd om å ta ferie?

    3. Hellu,lånte boken din på biblioteket og leste på flyreisen ned til Dubai. Og satt og grein siden det gjenspeilet også min bardom. Sitter igjen med noen spm; Ifølge boken har moren din opplevd mye vold. Har dette gitt henne noen hodeskader i ettertid?? Snakker Sidra og Rami med faren deres? Er foreldrene dine skilt nå? Jobber moren din?

    4. Forstår ikke hvorfor du legger ut slike ting på insta,du var ikke den eneste han datet og det virker bare som du er syyykt bitter,og vil ta igjen. Du ble lurt, men kom an. Du er for gammel til sånt fjortis greier. Ble skuffa nå

    5. Veldig bra instastory. Utroskap er utrolig vondt å oppleve og kan ødelegge selvtillit. Trist at folk har samvittighet til å være utro mot noen de er glad i. Synd du måtte oppleve det. Flott at du tar det opp, skriv gjerne mer om det hvis du føler for det, du skriver veldig bra. Må ærlig innrømme at jeg ikke digget deg før, men du er faen meg kul og et nydelig menneske både utenpå og inni 🙂

    6. Heii Isabel!

      Jeg så nå at du har lagt ut noen av klærne dine til salg, og jeg har så utrolig lyst til kjøpe den ene kjolen så jeg kan bruke den på nyttårsaften!! Hadde det vært mulig å fått den innen den tid,enten via noe fast track eller hvis jeg henter den?😍 setter veldig pris på svar, hehe sent ute..

    7. Var det virkelig Jay Alvarez du datet da? Navnet og bildet som du har suddet ut ser annerledes ut en hans, og jeg tror han er på “finne meg selv” reise nå. Så om det ikke er han, hvem er det? Så nysgjerrig, da jeg alltid har trodd att det var Jay!

    8. Så heldig du er!
      Jeg har foreldre som kom hit som asylsøkere,var deportert,kom tilbake hit med meg og min bror.
      De ofret alt for oss,tok opp store gjelder i hjemmelandet.
      Hadde ikke mulighet til å få litt bedre jobb i Norge.
      Var alltid underklasse.
      Jeg ble mobbet på skolen fordi jeg ikke hadde ting.
      Nå har jeg et barn på 8 år som heller aldri har reist på ferie.(alenemamma)Vanskelig å forklare ting til henne at ikke alle har mulighet.
      Du er heldig og det er din familie også som klarte å reise seg opp fra alt.
      Jeg studerer nå og håper at jeg en dag kan gi flotte gaver til min familie og tq med mitt barn på en reise.

      Stå på! Unner deg alt det beste.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg