ALL STAR UKE!

Reklame | nelly

Åhhh, denne uken på Skal Vi Danse har jeg storgledet meg til! Det er nemlig tid for All Star uke, som da enkelt og greit betyr at alle vi deltagere skal få inn en kjendis i ukens dans, som har vært med på Skal Vi Danse tidligere. Det har vært veldig spennende å fundere over hvem man selv har trodd at man skulle få. I går fikk jeg møte min All Star, og det ble Martine Lunde! 

Det var veldig betryggende og ikke minst gøy å få henne! Hun er jo så herlig! Vi kjenner jo hverandre fra før, så det passet meg veldig godt. Jeg blir jo allerede så klein av å lære meg nye danser og spesielt den delen hvor jeg plutselig må være sexy og sensuell… Haha. Det hadde blitt enda kleinere hvis jeg måtte gjøre det med en person jeg ikke kjente. Jeg gleder meg masse til å vise dere dansen vår på lørdag! Alt jeg kan si så langt er at det blir litt av et show!

TOPP HER ⎟ SHORTS HER

Dansen vi skal ha denne uken er annerledes enn de jeg har hatt til nå, og derfor krever det enda hardere jobbing fra min side. Derfor har jeg satt av så og si hele livet mitt til siden de kommende dagene, slik at jeg får nok tid til å lære meg dansen og gjøre den så bra som mulig! 

Gleder dere dere til å se på lørdag? 😍

8 kommentarer
    1. Hei Isabel

      Etter annonse som du publiserte på instagram angående bsmooth (hårfjernin)? Sveipet jeg opp, brukte din rabatt og kjøpte en slik. Det har nå gått 16 dager og jeg har verken fått produkt, eller kontakt med bsmooth. Jeg har sendt to mailer, finner ingen telefon nummer annet enn i Danmark, og der får jeg beskjed om at nummeret ikke er i bruk. Jeg har blitt trekt rundt 558 NOK fra konto…Har jeg blitt lurt?
      Håper på svar, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre…

      Hilsen Andrine

      1. Hei, jeg og mitt management skal ta henvendelsen videre med firmaet som selger bSmooth. Det du kan gjøre er å henvende deg til [email protected] eller [email protected], da skal du få hjelp har jeg fått beskjed om. Beklager så mye for en dårlig kjøpsopplevelse. Verken jeg eller mitt management liker å få slike tilbakemeldinger så det jobbes i kulissene for å rydde opp i dette, håper at det løser seg straks.

    2. Åååå så gøy!!! Mine to favoritter, sammen?!? Herlige land dette blir så bra! Stå på kjære Isabel! Jeg heier på dere 💕

    3. Gleder meg utrolig mye til å se deg og de andre danse på tv denne helgen 🙂 du er flink og sterk som står på tross av all smerten du har måtte kjenne på. Kan ikke være enkelt å danse seg igjennom når man har slike smerter. Masse lykke til på Lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg