ALL THE SINGLE LADIES

Hei fine! Beklager for null oppdatering her inne i går, men tiden strakk rett og slett ikke til ettersom at jeg tilbrakte hele dagen og kvelden på dansesenteret.

Jeg er så takknemlig og lykkelig over å være videre til neste uke av Skal Vi Danse. Jeg må også få takke dere enormt mye for at dere stemte på meg på lørdag! Tusen millioner takk! <3 Jeg tror ikke dere er klar over hvor mye det betyr for meg, for dette eventyret betyr som sagt mer for meg enn jeg noensinne kunne forestilt meg. At jeg ikke var blant de som stod i fare gjorde meg også veldig lettet. Det viser kanskje at det harde arbeidet mitt skinner igjennom. 

Sendingen på lørdag var i hvert fall helt fantastisk! Den overgikk alle forventninger! Jeg hadde det SÅ gøy på parketten sammen med Benjamin og Martine. Det er litt trist at All Star-uken er over, for jeg hadde det virkelig så koselig med Martine med på laget. Takk for at du gjorde en så fantastisk jobb, Martine!! <3 Du er så BRA! Det var jo så morsomt å få danse til Single Ladies av Beyoncé! Nå er jeg dog veldig lei av den sangen etter å ha hørt den på repeat i en uke, så nå blir det nok en stund til jeg setter den på igjen.. Haha!

Vi endte opp med å få hele 30 poeng av dommerne, noe som resulterte i delt tredje plass! DET var stas, det!! Jeg jobbet virkelig steinhardt forrige uke, og derfor var det ekstra viktig for meg å gjøre det bra på parketten også. Jeg lot endelig ikke nervene ta overhånd, og det tror jeg hadde mye å si.

Ahh, alt i alt er jeg super stolt og glad over hvordan lørdagens sending endte opp. Selvfølgelig var det veldig trist og kjipt at Adrian og Lillian røyk ut, for de har betydd mye for meg under dette eventyret. Vi har vært en firkløver, og det merkes at to personer savnes på dansesenteret… 

Nå er det i hvert fall ny uke, og den har vi startet på for fullt. Det blir en veldig tøff og emosjonell uke for meg, for denne ukens tema er “øyeblikket som forandret alt”. Mer enn det tror jeg kanskje ikke jeg behøver å si, for at dere skal skjønne hvorfor dette blir en spesiell uke. Men alt jeg vet er at denne uken kommer til å være den absolutt viktigste for meg.

3 kommentarer
    1. En ser at nervene ble lagt igjen hjemme og at du var mer selvsikker. Var en flott dans dere hadde på lørdag 😄 Du imponerer stadig 😄

    2. Syns du var på ditt beste så langt nå på lørdag 😄 Men jeg tror lengden på neglene kanskje ødelegger litt for deg 🤔 Helt ubevisst så er man jo mer forsiktig med å bumpe inntil ting med lange negler og da blir det til at man blir stiv og rar i hendene når det er mye bevegelse. Har merket det på meg selv iallefall. Bare tenkte på det med det dommeren sa på lørdag 😊

    3. Det var så gøy å se denne dansen, så flinke der var! I tillegg til all the girlpower så var jeg sykt imponert over det som skjer på over bildet her – Når du ble ‘senket’ helt ned på nesten liggende nivå på bakken. Det var så sykt kult!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg