ALLTID MED MEG, HVOR ENN JEG ER

Reklame | SkinFlirt

Endelig er jeg hjemme igjen – etter tidenes villeste festivalhelg. Jeg har storkost meg fra første til siste sekund! Vårt lille crew har nå bestemt oss for at dette blir en tradisjon hvert år fremover. Oss på Palmesus! Fy søren så mange morsomme minner vi har skapt på de tre siste døgnene. Det har vært litt av et eventyr! Dette har bare fått meg til å elske festivaler ENDA mer, noe jeg ikke trodde var mulig haha.

Det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å hoppe i dusjen og bli sittende der i 40 minutter. Deretter kastet jeg i meg mammas middag, og nå oppdaterer jeg bloggen. Jeg trenger all energi jeg kan få i dag, kjenner jeg. Det tar på når Suzy kommer frem tre dager på rad. Nå er jeg tilbake til business Bella. Det er viktig med balanse, er det ikke det de sier?

Jeg merker det godt på huden min når jeg fester og sover lite, noe som har vært tilfelle nå. Det vet jeg jo tross alt på forhånd, og derfor er jeg ekstra påpasselig med å ta vare på huden min i slike perioder. Eller, jeg er jo alltid flink til det, men spesielt nå. Jeg sover for eksempel ALDRI med sminken på, uansett hvor sliten eller trøtt jeg er. En annen ting jeg aldri glemmer, er å pakke med meg SkinFlirt selv når jeg er ute å reiser. Jeg pakket det med meg nå som jeg var på Palmesus, og når jeg reiste sist, som var til Milano.

Dere som følger meg vet allerede at jeg elsker SkinFlirt over alt på jord. De er med meg over alt! Jeg mener, hvordan kan jeg ikke elske gummihjerter (akkurat som godteri) som smaker jordbær, i tillegg til at det er et kosttilskudd for hud og hår? Win win situasjon uten dess like! 😉 Siden jeg startet på de har jeg spesielt lagt merke til at håret mitt har vokst mye kjappere (uten å overdrive!). Jeg var hos frisøren i forrige uke, og da stusset jeg av en del da det hadde vokst sånn. I tillegg føler meg at huden min føles mye mer fresh og er mye “renere”. Jeg får ikke like ofte disse små nuppene som alltid har irritert vettet av meg. 

Jeg ville bare dele det med dere, da dette er et produkt jeg bruker hver eneste dag og som jeg virkelig elsker. Jeg anbefaler det til både familie og venner, og det er ikke uten god grunn. 💕

Akkurat nå får dere et super godt tilbud på SkinFlirt gjennom min blogg!

💕 TILBUDET FINNER DU HER! 💕

5 kommentarer
    1. Hva sier kjæresten din om at du fester med andre, og at dere ikke er med hverandre så mye.. blir dere ikke sjalue, og triste for å ikke se hverandre.. hvordan fungerer dette forholdet mellom dere, er det ekte eller for reklame??

    2. Bodde dere på dronningen? 🙂

      Og var dere inne på området til hovedscenen og, eller bare VIP- området? Om dere ikke var det anbefaler jeg det til neste år i alle fall. Der det er mest klikk og crazy dansing!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg