ALT OM ÅRE-TUREN

Reklame | Celsius

Hei fininger! 

Først og fremst: fy søren så sjukt sliten jeg er etter den mest fartsfylte helgen på leeenge. Dere som følger med på Instagram har allerede fått med dere at jeg var i Åre i helga, med en svææær gjeng med influencere fra i hovedsak Sverige. Vi var invitert dit av Celsius. 

Jeg storkoste meg fra ende til annen! Jeg ble gjenforent med mange kjentfjes, men fremfor alt: min elskede Rebecka!! <3 Fy søren så godt det var å henge med henne igjen!! Etter at hun flyttet tilbake til Sverige har vi ikke møttes så ofte, og det suger skikkelig. Men det blir fort sånn når man bor i forskjellige land, i tillegg til at vi begge har super hektiske liv. Vi skal dog bli mye bedre på å besøke hverandre, for fy søren som jeg har savnet den jenta! Og går alt etter planen, reiser vi snart på en ferie sammen også! 🌴

Ellers har jeg også blitt kjent med mange nye i løpet av turen! Det er noe spesielt ved det at man følger folk på sosiale medier og dermed vet mye om vedkommende, og når man da møtes for første gang føles det virkelig ut som at man kjenner hverandre. Litt komisk haha, men også sjukt koselig! <3

Golnaz var også med, og fy søren som vi har ledd disse dagene! Vi har ekstremt mange minner fra denne turen som jeg dæver av å tenke på. Ingen kan si at vi ikke vet hvordan man har det gøy i hvert fall. Det er sikkert og visst. 😅 Vi har spist masse god mat, festet, festet, festet, kost oss, festet litt mer, vært på afterski og generelt bare vært rundt masse kule folk døgnet rundt.

En ekstremt bakfull Isabel… 😫💆🏽😂

Suzy.

Hahaha, Konny!! Elsker deg, selv om du kommer til å hate meg for dette. 😍

Når det var tid for utsjekk tidligere i dag, merket jeg at jeg fikk litt separasjonsangst haha. Å gå fra å være rundt mange mennesker 24/7 til plutselig å skulle reise hjem til tom leilighet er ikke så gøy i dag. Men på den positive siden skal det bli deilig å komme hjem og reparere etter tidenes helg. Jeg er ganske så sliten, for å si det mildt.

I skrivende stund sitter jeg på flyplassen og venter på å boarde. Jeg leeengter etter sengen min! 

3 kommentarer
      1. De filmet til det jeg mistenker er en serie sentrert rundt Isabel da de var der, så det er nok han. Så på Instagram at de hadde med seg kameramann.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg