ALT OM BURSDAGEN MIN

Heiii elsklinger!! God mandag! 😍 I går hadde jeg bursdag, og jeg skal love dere at det var en annerledes følelse å stå opp til bursdagen min i år, sammenlignet med noen andre tidligere år. I går fikk jeg virkelig kjenne ekstra mye på det faktum at vi går igjennom noe veldig spesielt akkurat nå. Jeg følte ikke jeg fylte år i går i det hele tatt, faktisk. Det var helt merkelig å våkne opp til alle gratulasjoner, for følelsen var ikke der overhodet. Det var egentlig ganske trist…

Heldigvis kom dagen seg etterhvert, og det samme med humøret. Jeg gikk fra å være veldig nedstemt og lei meg over å ikke kunne feire ordentlig med venner og familie, til å bli i litt bedre humør etterhvert. Jeg var flink til å snu om på tankegangen gjennom dagen, for å påminne meg selv om hvor viktig det var at bursdagen min var “kjedelig”. Jo kjipere og mer ensom den var, jo bedre burde jeg egentlig føle meg. For nå er det viktigere enn noensinne å ta denne situasjonen vi befinner oss i på alvor.

Så glam var jeg i går! Haha! No fucks given, virkelig.. Jeg dro til familien rundt ettermiddagstid, hvor jeg de hadde stelt i stand en liten feiring hjemme med nærmeste familie. Det var i hvert fall skikkelig koselig å ha familien å feire med!

Hjertene mine!! <3

MUMS!! Ingenting (!!!) slår mammas mat!

Nei, men altså… Denne kaka, dere… WOW!! Jeg ble helt i sjokk når de kom inn i stua og overrasket meg med den etter middagen. Fy søren så fin???? Åhhh!! <3 Det gjorde meg SÅ glad!

Happyyy!

Bursdagsgaven fra familien. Super fine gull øredobber, og så klart en utrolig fin feiring. Elsker!! 😍❤️

Aaaand then this happened… Hahaha!!

Meg: å ha bursdag i disse korona-tider er så kjedelig…

Mamma: Supriseeee! 😂

Hahaha! Se så fornøyd mamma er! Dæver!

Dere kan se videoklipp fra denne situasjonen på Instagram-profilen min. Så sjukt morsomt! @IsabelSraad, heter jeg der.

Vi avsluttet kvelden med min favorittsnacks: jordbær dyppet i smeltet melkesjokolade.

😂 ❤️

Alt i alt hadde jeg en helt fantastisk koselig feiring tross omstendighetene. Og dere, TUSEN millioner takk for alle gratulasjoner både her og på andre plattformer. Dere er virkelig verdens beste, mest omtenksomme og herligste følgerne i verden! Tusen, tusen takk! <3

15 kommentarer
    1. Hahah så ut som en koselig dag 😍💖 Trist me kaka som datt i gulve 🥺 Har mora de bakt den ? Vet du ka den e laga av ? 💖 Den så himmelsk ut ! 😍 Kor e joggebuksa di fra ? 💖💖

    2. Gratulerer med gårdagen! 😀 Ser ut som den ble gøy da i hvert fall! Haha! Kjipe tider nå, og det ser ut som det ikke blir bedring på en god stund. Ser ikke ut som det blir noe reising til sommeren heller… Jeg bryr meg ikke om reising da, men jeg er litt trist for å ikke være sammen med familien. Har ikke sett dem på leeenge, og treffer dem ikke i påsken heller… Snufs… :-/

    3. Gratulerer så mye med dagen som var Isabel <3 Du er utrolig vakker og jeg synes det er så morsomt , koselig og kult å se hvor «mye mer» du byr på den ekte Isabel bak fasaden, om dagen! Digger det!:-)

    4. Kom tilfeldigvis over dette på snap, jeg skulle sitti på samme fly som deg til LA😅 Føler. Ed deg! LA og Coachella en annen gang. God Påske😊

    5. Gratulerer med overstått! Glad du hadde en fin feiring. Måtte bare slenge inn en kommentar om at du er sykt fin uten sminke hahha. (selvfølglig fin med og)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg