ALT OM FAMILIEDUELLEN

FAMILIEDUELLEN

Hei hjerter! <3 Jeg har klart å pådra meg en ordentlig kjip forkjølelse og har derfor gjort særdeles lite de siste to døgnene. I går derimot, fikk jeg meg en liten opptur. Dere husker kanskje at jeg fortalte dere tidligere i år at jeg var å spilte inn til Familieduellen? Sesongen startet jo for en god stund siden, og mange av dere har spurt meg når vår episode skulle sendes. Jeg visste helt ærlig ikke når den skulle sendes, frem til dagen før. Da informerte jeg dere sekundet etter på instastory. Så endelig har den blitt vist, og jeg syntes det var skikkelig gøy å se på!

Man fikk virkelig sett konkurranseinstinktet mitt, noe som noooen ganger kan bli litt i det øverste laget haha. Men sånn er jeg bare – jeg blir så ivrig, og jeg vil jo så gjerne vinne. Spesielt når det er noe som dette, hvor det mest er en gjettekonkurranse hvor det er ganske stor sjanse for å stikke av med seieren. På SVD var det annerledes, for jeg har tross alt selvinnsikt nok til å skjønne når det ikke finnes sjanse i havet haha! Men på Familieduellen så jeg lyset i enden av tunnelen, og da går jeg all in + litt til. 😂

Noen av dere har lurt på hvorfor jeg tok med meg venner istedenfor familien. Det skjønner jeg godt ettersom at programmet heter “Familieduellen”. Forklaringen er enkel: mamma synes ikke hun er SÅ god i norsk at hun var komfortabel med å delta, Jasmine er ikke glad i TV, Rami og Sidra var for unge for å delta. Så da ble det kusina mi, Mathias og Newa! <3 Jeg er dog ikke den eneste som ikke har stilt med familiemedlemmer. Dommerne i SVD deltok for eksempel sammen. Så det er litt variert fra episode til episode. ☺️

Vi konkurrerte mot Idar Volvik + familie!

Så dere episoden? Hva syntes dere? 😍

8 kommentarer

Siste innlegg