ALT OM HELGEN MIN

Reklame | Smil Tannlegesenter

ALL ABOUT MY WEEKEND

Fineste, beste, godeste dere! Håper dere har hatt en fin start på uken? Selv har jeg hatt en nokså produktiv, men chill start. Haha, det ga ingen mening meeen dere skjønner. Jeg har fått unnagjort en del, men samtidig hatt tid til å bare kose meg hjemme. 

Helgen derimot, den var ikke mye chill! Jeg var sosial fra første til siste sekund. Det er så viktig å finne på ting nå på vinteren, når det er så kaldt og mørkt. Det gir meg mye energi! 

På fredag reiste besøket mitt hjem igjen, før jeg satte i gang med innspilling for resten av dagen. Det gikk super fint, og ikke minst var vi veldig effektive så vi var ferdige før jeg hadde antatt. Ah, jeg stortrives virkelig fremfor kameraet. Uansett hvor trøtt eller sliten jeg enn måtte være, slår jeg på så fort kameraet begynner å rulle. Jeg virkelig elsker det!

På lørdag stod en tannlege sjekk på agendaen. Jeg er livredd for tannlegen, og har slitt med det fra jeg var et lite barn. Jeg har alltid vært den pingla som “stikker av” så fort behandlingen skal settes i gang, fordi jeg rett og slett får skikkelig panikk. Jeg klarer ikke å kontrollere meg selv. Heldigvis var det bare en sjekk på lørdagen, men jeg utførte behandlingen i går. 

Jeg gikk til Smil Tannlegesenter som ligger midt på National Theatret, og fy søren så fornøyd jeg er med de! Tannlegen som behandlet meg fikk meg til å bli skikkelig trygg og avslappet. Hun lot meg ha kontrollen og styre prosessen, i mens hun fikk unnagjort det som måtte gjøres. Alt gikk i mitt tempo, og hun hadde så god forståelse for tannlegeskrekken min. Ofte har jeg opplevd at tannleger har feid problemet mitt under matta og ikke helt skjønt hvor big deal det faktisk er for meg. Det var deilig å slippe det her, for en gangs skyld.

Så dersom dere skal til tannlegen i nærmeste fremtid, anbefaler jeg virkelig Smil Tannlegesenter på det sterkeste!

En powershake fra Joe & The Juice som belønning! Jeg burde egentlig ikke drikke den, for jeg er laktoseintolerant og den shaken inneholder en god del vaniljemelk… Angrer hver gang, men klarer likevel ikke dy meg da den er så sjuuuukt god… Dilemma!!

Lørdagskveld gikk til middag og drinker med jentene, før vi dro å feiret en kompis sin bursdag. Nydelig mat som alltid!

mmmm!!!

Slik så jeg ut på lørdagen!

12 kommentarer
    1. Hvor er buksen på mystoryen din på snap fra? Den hvor du sitter ved siden av en med helt lik bukse. Den er sort og beige i sånn mønster
      Tusen takk om du svarer ❤️

    2. Ååå dæm tannlægan virke fantastisk 💕💕 har åsså sykt tannlæge skrækk 😥 det e ikje gøy…

    3. Mulig jeg tar feil, men jeg tror du kommer til å angre fælt på at du brukte den toppen så til de grader ihjel i den første sesongen av det du filmer (vil tro og håper virkelig det er en Raad-serie). Med det mener jeg slettes ikke at man ikke skal bruke et plagg ofte, det burde man så absolutt gjøre, og jeg er glad for at du gjenbruker plagg. Det er mer toppen det står på. Men, det kan for all den hende jeg tar feil og at du fortsatt liker den toppen om to år.

    4. Du får kjøpt tabletter på apoteket som inneholder lactase som du kan ta når du ska. Spise eller drikke noe med laktose. Datteren min reagerer veldig på laktose og de tablettene funker veldig bra. De heter Lactrase.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg