ALT OM HELGEN MIN

Reklame | lashesbykasja & elinbrows

Hei og god søndag elsklinger! Denne helgen har vært nokså fartsfylt om jeg skal være ærlig. Det har skjedd noe til hver en tid. Jeg har jobbet (hemmelig enda, som vanlig…), hatt kvalitetstid med Konny og Ina, festet, vært på surprise party og middag for Tine og festet enda litt mer. Jeg kan si så mye som at jeg har ligget strak ut på sofaen fra sekundet jeg våknet i dag, og jeg kan love dere at jeg ligger her fortsatt i skrivende stund. Jeg har storkost meg som bare fanken denne helgen, men jeg får betale for alle festligheter i dag haha. Men det var totaaalt verdt det, så jeg klager ikke overhodet.

Jeg har knipset masse bilder fra både fredag og lørdag, som jeg tenkte å dele med dere. Bildedryss er alltid gøy, synes jeg!

Fredagens look. Da stod jobb på planen, samt en god og deeeilig pamperday.

Jeg var innom hos beste Elin, (@Elinbrows (på Instagram) for å fikse brynene mine først. Jeg har gått til henne i 3-4 år nå. Tiden flyr virkelig! Hun er jo litt av et geni på bryn. Absolutt ingen kommer noensinne til å få røre brynene mine, bortsett fra henne. Beste dama!

Etter brynstimen dro jeg rett til Lashes By Kasja for å fikse vipper og få ny pedikyr. Kasja har jeg også gått til i 2-3 år for å fikse vippeextensions. Hun er jo desidert best på det i hele Norge. Virkelig! 

Når fredagskvelden kom, dro jeg hjem for å fikse meg. Golnaz og Ina kom til meg etterhvert, så satt vi hos meg å skravlet og drakk vin i et par timer. Byen fristet så klart, så da ble det en tur ut hvor vi møtte andre venner også. Det var en skikkelig vellykket kveld! Jeg elsker kvelder på byen med vennene mine når alle bare er i skikkelig godt humør og alle bare stooorkoser seg. Ahhh!

Looken min før vi dro ut.

Og så kom brått lørdagen! Etter å ha bestilt litt mat fra Foodora og en tur på polet, var vi kjapt i gang med å gjøre oss klar til runde nummer to. I går stod nemlig en overraskelsesfest for Tine på agendaen! Kjæresten hennes, Ulrik, har altså planlagt og stelt i stand til dette i lang tid nå, for å feire at Tine er ferdig utdannet som veterinær. Det er så heftig å ha så smarte og flinke venner! Jeg har så stor respekt for Tine, ass. For en power woman!

Slik så jeg ut i går. Mange delte meninger angående antrekket mitt, men jeg gjør som vanlig – bryr meg om hva jeg selv synes haha. Jeg synes denne kjolen er kul, jeg! Liker klær som skiller seg ut. Kanskje ikke den mest classy kjolen jeg eier i garderoben, men så er nå stilen min slik også. Den er delt, akkurat som baken. Av og til liker jeg å kle meg classy, mens andre ganger (som i går), liker jeg å kle meg tacky. 💁🏽 Vi får jo bare kalle en spade for en spade, haha. Mange av dere likte den også forøvrig – jeg fikk veldig mange DM’s med spørsmål om hvor den er fra.

Suzy & Konny klare for surprise!

💖 💖 💖

Og slik ser situasjonen ut nå. 👆🏼 Min andre kopp med varm sjokolade, i håp om å reparere stemmen til i morgen. Den har nemlig forduftet, og for øyeblikket høres jeg ut som en mann hver gang jeg åpner kjeften. Det er på bedringens vei heldigvis, for når jeg våknet i morges hadde jeg null stemme overhodet. Det tar på å være rockstar i helga, dere. 

44 kommentarer
    1. He tanken nåen gång slått deg at du au he brystimplantata i rumpå sånn så sophie elise hadde? Med tanke på koss den ser ud.

      1. De tok operasjonen på samme klinikk så jeg tror nok det er svært sannsynlig at de har fått samme implantat.

    2. Hei!🥰 Jeg lurer på hva du tenker rundt dette om at Sophie Elise sine implanter i rumpa var puppeimplanter? Hvordan påvirker dette deg, ettersom du også har kosmetisk inngrep i rumpa? Ønsker ikke å høres ut som en freak, er genuint nysgjerrig! Hun nevnte at dette kan være ekstremt farlig i lengden, og håper derfor du ikke har tatt et inngrep som er farlig for deg😅

      1. Man ser stor forskjell på et rompe implantat og et bryst implantat 😀 Dessverre vet nok Isabel godt at det er brukt feil implantat hos henne også..

    3. Kan jeg spørre hvor bordet i stua er kjøpt?
      Og den sykt stilige koppen du drikker av? Har SÅ lyst på 😍

    4. Work it girl! Du ser super bra ut i den hvite kjolen 😍 Får virkelig fram den fine kroppen din!
      GIRL POWER 👏🏼👏🏼

    5. Du er så sjukt kul som bare gjør din greie og kan se til siden for alle som skal ha noe med hva du gjør og hvordan du kler deg. Også kult at du «slår tilbake» med å være helt casual og bare jaja jeg gjør hva jeg vil selv, i stedet for å være krass og ufin. Kudos til deg!!

    6. Hvor er boksa fra?!😍😩 Den svarte med brunt mønster du hadde på da du bare skulle jobbe osv.

      1. Hvor er fredagslooken-buksa fra?? Plis svar! Trenger å vite, søsteren min har lenge ønsket seg slik men jeg har ikke funnet det

    7. Hei!
      Når kommer videoen om sivilstatusen din?❤️

      Elsker bloggen din og alle oppdateringene for tiden, btw!!

    8. Du burde booke time og få fjernet rumpa du asap!!!! Før den sprekker og forgifter deg! Den klinikken du tok det hos bruker brystimplantater og ikke rumpe! Les innlegget til Sophie Elise! Man ser at du har akkurat det samme på rompa di. Please si at du har nok vett i hodet til å tenke noe annet enn at “dette går fint” 🤯

    9. Du kler kjolen godt, men uansett hvor hardt jeg prøver “forstår” jeg den bare ikke?? Hvis det hvite under er trusa di må jo det bety at den er helt gjennomsiktig, hvis ikke må jo det hvite under være en del av kjolen, men hvordan funker i så fall dèt? Haha, blir ikke klok på den!

    10. Hei hva tenker du om at du også mest sannsynlig har puppe implantat i rumpa? Nå har jo sophie gått ut og sagt at dette er direkte farlig kommer du også til å fjerne?

    11. Fryser dere ikke i så lite klær? Med en varm kåpe over hadde antrekket blitt bedre, for da hadde det passet mer med årstiden vi er inne i 🙂

      Ikke ment som kritikk, men jeg hadde fryst i hjel, haha!

    12. Du opererte jo på samme klinikk i Istanbul som Sophie Elise, Comfort Zone Surgery (jeg skriver navnet så folk skal vite hva de skal holde seg langt unna). Har du vurdert å få noen til å undersøke deg med tanke på hva Sophie fikk vite? Ikke nok med at hun hadde brystimplantat i rumpa, men de hadde i tillegg ikke livsgaranti og ville kunne ha medført livsfarlige komplikasjoner på sikt. Du har penger nok til å få en profesjonell troverdig kirurg til å undersøke deg, og eventuelt gjøre endringer som kan være helt nødvendig for helsen din. Jeg håper virkelig du velger å gjøre det. Sjansen er jo stor for at de har gjort akkurat det samme mot deg.

    13. Ohlala så mye kritikk du får stakkars!!! Synes du har en flott bakdel jeg, du har også flotte pupper. Du ser elegant og classy ut ❤️ Du er MYE finere enn hun derre Sofie Elise som ser ut som en barbie dukke!!!! SÅ det er ikke sammenlignbart!
      Ei er blond og fake over alt, ikke bare kroppen, men meninger og annet dritt! Hun har ingen egne meninger, bare plukker opp andres meninger og er enig med alle hun prater med!! Hallo liksom 😂😂
      Isabel er seg selv hun!!
      Hun er ærlig og åpen og nekter ikke for at hun har fiksa på ting. Hun er en fantastisk jente som bryr seg så utrolig mye om venner og familie! ❤️❤️

    14. Hei,
      jeg lurer bare på hvilken størrelse du bestiler fra Ohpolly? Jeg har bestilt fra dem to ganger og begge gangene har kjolene/settet vært for lite…Jeg er liten og nett som deg, så tenker vi kanskje passer samme størrelse (bruker vanligvis XS).

    15. Når du skal ha “housetour” kan du vise innholdet i for eksempel kjøkkenskapene/ skuffer da også? Hilsen en nørd som blir tilfredsstilt av og se detaljer som matcher og går igjen i hele huset…<3 Klem.

    16. Den kjolen var fantastisk fin på deg 😍😍 ikke bry deg om hva noen andre sier, sjalusi er en fæl ting og er ofte der slike kommentarer kommer fra

    17. Er ganske flaut at du gang på gang lover aktivitet på YouTube, for så å droppe det. Den videoen som du ikke fikk lagt ut, den kunne du ikke ordne og alle har jo skjønt nå at du har prioritert festing 4 dager på rad fremfor å gjøre det du har lovet følgerne dine.

      Vises hvertfall ekstremt godt at du er her for pengene og driter langt i de som har fått deg opp dit.

      Jeg har null behov for videoer fra deg men har en ung jente i familien som blir ordentlig lei seg, og det er kun din feil. Du burde faktisk se å bry deg hvertfall litt om de som har gjort at du kan leve som du gjør men alt handler kun om deg og alle de 1000 reklameinnleggende du poster om dagen!

      Eller er det for mye å be om at du bruker litt tid på å redigere den videoen du har lovet alle følgerne dine og som flere satt lenge og ventet og gledet seg til?

      Altså, æsj!!!

    18. For en nydelig leilighet!😍 Men er nok enig i at det hadde vært enda finere med litt duse farger på veggene, men, likevel kjempefin! Så flink du har vært!

    19. Når kommer videoen? Du sa du skulle begynne å fokusere på yt… Synes det er dumt du sier ting, men ikke følger det opp. Du skaper jo forventning hos følgerne dine, da er det bedre å ikke love ting som du gjør. Nå har vi ventet lenge på alle disse videoene du sa du skulle publisere.

      1. Hei Lise!
        Det har tatt litt tid ettersom at jeg ikke har hatt mulighet til å levere mac-en min på sjekk enda. Jeg skal få den ut så fort jeg kan denne uken! 🙂 Beklager at det har tatt litt tid.

    20. Hei
      Lurer på hvilken lysekrone du har? Så på nettet at de hadde noe som het K60 og K70. Lurer på hvilken størrelse du har, da den er kjempe fin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg