ALT OM LONDON TUREN

Jeg var i London fra torsdag-lørdag, og herlighet som jeg storkoste meg! Jeg var på besøk hos en viss kjekkas, som dere nok har skjønt allerede haha. Jeg klarer jo ikke la være å poste på Instastory, spesielt ikke denne gangen. Han hadde planlagt hele turen min, og fy søren så overrasket jeg ble. Jeg har ikke ord for hvor rørt jeg ble av å se alt han hadde stelt i stand. Jeg har vært veldig redd for dette med å kaste meg ut i datinglivet igjen, men med han er det noe helt annet. Jeg har aldri blitt behandlet så bra av noen gutt noensinne, og det sier sitt. Ikke en gang av kjærester jeg har vært sammen med i flere år har gjort noe så fint for meg som det han allerede har gjort, etter å ha kjent meg i to måneder. Jeg blir helt rørt igjen nå i mens jeg skriver, haha.. Jeg er teit. Jeg ble i hvert fall utrolig glad. <3 

På torsdagen slappet vi egentlig bare av, så på film og oppdaterte hverandre på life. Neste dag, altså på fredagen, fikk jeg beskjed om å pakke kofferten, for vi skulle nemlig ikke sove i leiligheten hans den natten. Lite ante jeg om den fine overraskelsen som ventet meg på W hotell midt i London sentrum. 

Seriøst… Hvor sinnsykt skjønn er ikke han? Jeg trodde helt ærlig ikke at slike menn fantes, at det kun var i filmer. Jeg føler meg sjuuukt heldig!

Senere på dagen bar det videre, og da hadde han booket oss inn på minigolf (med bar, altså drinker hihi). Det har jeg nemlig skrytt på meg at jeg er dritgod i, så det måtte jeg da bevise… Hehe.

På kvelden hadde vi en nydelig middag sammen, før vi møtte noen venner av meg og noen venner av han på drinker. Det var en skikkelig vellykket tur til London, og jeg gleder meg allerede til neste gang. <3

Ps! Jeg synes dette er skikkelig skummelt å dele med dere sånn egentlig, for jeg hadde lovet meg selv å ikke være offentlig med en gutt noensinne igjen. Dere vet jo hvorfor.. Men dette var bare så sykt fint gjort at jeg klarer ikke å la være. Vi får se hvordan det blir fremover, men jeg hadde lyst til å dele dette med dere. <3

35 kommentarer
    1. Blir SÅ utrolig gla på dine vegne Isabel!!❤🙏 Aldri hørt noe vondt om Joss! Kjenner til han fra Marbella, for maange år siden! Og nå blir jeg jo bare enda mer imponert! Sitter bare med et stort smil!!😍🙌❤

    2. Ååå så glad på dine vegne! Du fortjener virkelig det beste, og du velger helt selv hva du vil dele med oss <333 ha en fin tur til LA!

    3. Haha mulig jeg er spesiell, men hadde faktisk snudd i døra om noen hadde lagt rundt roseblader som det der 😅 sånn type romantikk spyr jeg av. Men viktigste er at du satt pris på det da! Fint å se deg lykkelig <3

    4. Ville bare si at du ser kjempe lykkelig ut og han virker som en god gutt tvers igjennom!!😻😻 øsnker dere alt godt!

    5. SOM dere kler hverandre!! Blir glad på dine vegne, dette fortjener du <3 lykke til dere, heier på dere <3

    6. Hvor har du kjøpt buksa på det første bildet?
      Ser perfekt ut i beina, og jeg er omtrent like høy som deg.

    7. Så fint at du deler noe så intimt! Det setter vi pris på. Dater du han fast eller er du ute å dater forskjellige? 🙂

    8. Åh jeg pleier aldri å kommentere egentlig.. men woooow! Litt av fangst du har funnet deg💘 men vet du, det er så sykt fortjent Isabel. Du er hardtarbeidende, og står på selv om du har gått igjennom masse dritt! Det er så fortjent, og du er så nydelig både på innsiden og utsiden, så jeg forstår veldig at han spoiler deg så bra😍 stå på! Hilsen en trofast leser/følger 💘

    9. Dette fortjener du!! Heia den gode kjærligheten 😘 så krysser vi fingrene for at dette blir amazing 😍

    10. Blir sykt glad på dine vegner! For en kjekkas😍. Håper dere blir et fint kjærestepar😅👍🏼😊. Oppdate meg på instastoryen din etterhvert!! Loveyou💞💞

    11. NYT det❤️❤️ Så bra at du blir behandlet bra! Virker som noen herlige dager og han er jo bare helt latterlig bra å se på også😍😍 Misunner deg ikke… Ok, litt da😂😂❤️

    12. Du har lukket profil på insta? Hvorfor det? Jeg var på vei inn for å se storyen din, men så langt kom jeg ikke.

      Ser ut som du har hatt en magisk tur! Håper han hjelper deg å skinne <3

    13. HERREGUD han der e bare så jævli kjekk!!! Hadde det vert meg hadde eg gifta meg asap!! Kan jo ikke finna finare mann, å om han har personligheten me seg i tillegg… gash

    14. Omg smelt 😍💛

      Tror du har finni rætte pærson te ditt kjærlighetsliv 💛

      Bare det at han bor langt unna, men man kan fint ha forhold langt unna også som kan fungere pærfækt og værtfall før dæ som reise mye 💛 E jo ingen problem dær 💛👌😍 Slå te mens du har mulighet, det kan være forseint om du vente 💛

    15. Synes dette er kjempehyggelig å lese om/se bilder av, og du deler akkurat så mye du ønsker selv. Skjønner det ikke er lett å ikke si noen ting, når sommerfuglene i magen er så sterke og alt virkelig bare “er som på film”, haha. Har selv britisk kjæreste, og selvom man selvsagt ikke skal si at alle briter er helt like kjenner jeg meg så sykt igjen med at jeg blir behandlet på en HELT annen måte enn hva jeg har gjort med norske gutter. Mye mer ‘gentleman’ og gutter som virkelig ikke er redd for å vise hva de føler og vil. Igjen, skal selvsagt ikke si det om alle briter (lol), men kan hvertfall kjenne det igjen veldig av det inntrykket jeg har fått av Joss! Må si det er litt morsomt at du tidligere har skrevet veeeldig negativt om EOTB-deltagere og at du aaaldri kunne vært med på noe sånt, men nå dater en britisk EOTB-deltager selv. Haha, ikke at det gjør noe selvsagt – bare litt gøy siden du har vært så bastant på det. Viser kanskje at man ikke skal dømme alle etter noens oppførsel 🙂

      Uansett, veldig hyggelig dette!! Nyt det – du fortjener å bli behandlet på denne måten og det håper jeg du vet selv også. <3

      Kiya

    16. Åå, dere er de fineste og dere kler hverandre så godt <33 Må også bare si at jeg elsker å se hvordan du stråler om dagen, det fortjener du virkelig! Ekte forbilde er du.

    17. Litt av en kjekkas!! Klart du føler for å dele dette med oss. Veldig glad på dine vegne. Dette fortjener du😀

    18. Vel fortjent !
      Du blir flinkere å flinkere med bloggen .
      Hvor blir det av mamma raad?
      Hilsen fast leser 33 😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg