ALT OM STAVANGER

Babes! Håper dere har det bra! Jeg har hatt to fine dager i Stavanger, på både godt og vondt. Begravelsen var veldig fin, og jeg er glad vi fløy inn for å få den med oss. Begravelser er så klart aldri noe hyggelig, men det er fint å få liv til ta del av det.

I går kveld dro jeg ut å spiste med Michelle og Elias. Pinlig nok dro vi på Sumo, som egentlig er litt hull i huet. Jeg spiser jo på den restauranten konstant i Oslo, så det å dra samme sted når jeg er i en annen by gir ikke mening haha. Men men! Maten er jo digg, så da blir det sånn! Det var skikkelig hyggelig å bli gjenforent med vennene mine her igjen. Tenk at vi har vært bestevenner i 10 år??? Det er sjukt lenge, det! Skulle så gjerne ønske at de også flyttet til Oslo slik at vi kunne hengt oftere. Jeg har ikke gitt opp håpet enda og jeg tror nok aldri jeg kommer til å gjøre det heller haha! Maser like mye på dem hver gang vi sees.

Dagen i dag brukte mamma, Jasmine og jeg til å være litt turister i egen by. Vi dro ut for å få i oss en digg frokost, og da endte vi opp på en super hyggelig kafè i fargegata. Der var det blant annet super fine bilder opphengt på veggene, som minnet mye om BLM. Det rørte meg veldig!

Etter frokosten fortsatte vi egentlig bare å spasere rundt til steder i sentrum som vi pleide å henge mye på da vi var små. Blant annet biblioteket i byen, Arkaden, Mc Donalds (høydepunktet til Jasmine og jeg som barn), Breiavatnet… Ah, det var skikkelig koselig å mimre tilbake!

– svært bildedryss fra stavanger –

  

Nå er jeg omsider hjemme i Oslo igjen, og det føles godt. De siste gangene jeg har vært i Stavanger har jeg egentlig bare lengtet bort igjen. Det er nok mye på grunn av at jeg har reist dit av triste årsaker det siste året. Det er forferdelig å si, men nå har det nesten blitt som om jeg assosierer hjembyen min med dødsfall og det er ikke noe hyggelig. Jeg tror jeg burde ta meg en tur dit igjen etterhvert på eget initiativ hvor jeg bare henger med vennene mine, fester og koser meg. Da vil jeg kanskje føle meg bedre av tanken på Stavanger.

Vel, vel! Resten av kvelden skal jeg kose meg med besøk, god mat, kanskje litt vin og se videre på Ozark. Vi har nemlig startet å se den serien på Netflix, og den er super interessant og spennende! Anbefales virkelig.

Håper dere har det bra, fininger! Og dere? Takk som fader for all kjærlighet jeg har fått på DM de siste døgnene. Det har vært mye negativitet fra folk rundt meg nå, så dere skal vite det betyr ekstremt mye for meg å få lese de oppmuntrende, støttende og fine meldingene dere tar dere tiden til å skrive til meg. Verdens beste er dere!! Tusen takk! <3

11 kommentarer
    1. Ozark er så bra as! Jonah er favoritten min, han er så kul, og blir bare bedre for hver sesong, også har vi Marty da som er ganske kjekk synes jeg.

    2. Kan du fortelle hvor den maten er fra? Nest øverste matbilde? Ser tyrkisk ut? Fikk sykt lyst på! Fine bilder! Ser så koselig ut!

    3. Glemmer alltid å spørre , Men hvor er den beige baggen du bruker mye i det siste fra ?😍 finner den ikke , har du linken?

    4. Mange fine bilda <3

      Men du ?

      Ka mene du om at gamle over 60 går i ungdomsklær ? E det greit ? 🙂 Æ vil høre din mening om det <3

      Si ikje at mordi gjør det, men æ bare lure 🙂 Har lurt ei stund no men har ikje kommet mæ så langt før og spørre enda, men no skjedde det 🙂 Hihi 🙂

      Klæm <3

    5. Du har mye å deale med om dagen… Æsj, så mye drit, spesielt kvinnfolk steller i stand altså! Drama, sjalusi, og mer drama! Lag en YouTube video om tanker rundt dette, å få ut litt frustrasjon! <3 <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg