ALT OM VÅR FØRSTE KVELD

Jeg vil være her for alltid! Nok en fantastisk dag i Ibiza. <3 Vi har ligget ved bassenget i hele dag, etter å ha stått opp ganske så tidlig til å være dagen derpå. Kvelden i går var dødsgøy, dere! Vi startet med middag på STK. Selve restauranten var skikkelig kul og stemningen var på topp, men servicen og maten var så som så… Dessverre. Vi måtte vente i nesten en halvtime over tiden for å få bordet vi hadde booket i forkant. Sånne ting er skikkelig irriterende, synes jeg. Men men! Etter middagen dro vi ut på et utested som heter Hi. Musikken var kun techno, så dersom du liker det vil du trives der. Hehe! Vi ble ikke værende så lenge da ingen av oss var sååå gira på støyet. 

Alt i alt var det en ekstremt vellykket første kveld her! Vi gleder oss masse til i kveld. Vi skal på et sted som vi har hørt utrolig mye bra om, så nå gjelder det å se om det lever opp til forventningene. Det gjør det helt sikkert, tenker jeg! Får sommerfugler i magen av å bare tenke på alt det gøye vi kommer til å finne på her nede. Kommer fortsatt ikke over at jeg endelig får opplevd denne øyen. Shit så lenge jeg har hatt lyst til å feriere her!

Dagens bikini! Hvor fin er ikke denne? Jeg har gledet meg skikkelig til å bruke den. <3 Nå er den dessuten på 20% rabatt!

BIKINITOPP HER & TRUSE HER

Nå skal jeg hoppe i dusjen og fikse meg! Jentene er allerede godt i gang, men jeg må så klart oppdatere bloggen før jeg kaster meg rundt. Livet som blogger! Hehe. Hadde ikke byttet det ut mot NOE i verden! 🖤

9 kommentarer
    1. For en forferdelig stygg rumpe du har. Var mye finere etter første operasjon. Du burde spart deg for å operere den på nytt.
      Ganske så ille resultat

      1. Det var som f…!!
        Frekke I tryne du. Slutta å ver så så mesunelige på hu og kroppen hennas 👁️
        Legg ut bilder av kroppen din om du tørr..
        Skremmane kor frekke folk kan bli når de drømmer om en så super digg body👀 og så positive babe🎉🤩🎉🤩😁 party up babes🍾🍾

        1. Jeg er helt enig med Ole at det er forkastelig å skrive noe sånn til en person, men det blir litt for dumt å kalle alt misunnelse. Støtter på ingen måte JJs utsagn, men misunnelse-kortet blir dratt for ofte.

      1. Ein ting eg ikkje skjønne e at hvis folk syns rompå e så stygge å jadajada, koffer i alle dager følge du na då? Altså har du absolutt ingenting bedre å finne på enn å skrive hat-meldinger, som hu fyi sikkert har hørt MER enn nok? Gud her synke me lågt😪

        Isabel du e nydelig som du e, å eg syns du e ei sterke dama som gir faen i ka alle andre meine, til og med rauhål så ☝🏼 – you do you gurl

    2. Kjenne suget, på å reise ned dit igjen.
      Dokke må ikke glemme å gå på Es paradise, 🤩 skam bra der, marmor søyler å bare luksus 🤩🤑

    3. Shit du er body goals! Har aldri vært innom bloggen din for jeg leser aldri blogger, men du gir meg masse motivasjon etter og ha sittet og scrollet her i nesten en time! Tuusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg