ALT SOM HAR SKJEDD DE SISTE DAGENE

Reklame | nelly & lashesbykasja

JEANS HER & TOPP HER

OK wow! Jeg kan ikke huske sist det gikk så lenge uten at jeg har oppdatert bloggen. Dette er vel den fjerde dagen, tror jeg? Det er ikke vanlig til meg å være overhodet og det vet dere, men helt ærlig har det vært ganske deilig. Er det lov å si? Jeg har knapt vært noe hjemme, men heller vært ute å nøtet (nytt?) det fantastisk flotte været! I tillegg har jeg jobbet en del med fortsatt hemmelige prosjekter (i know, i know…). Det har jo seriøst vært full sommer her i Oslo denne uken, og GUD så herlig det er!!! Om Norge byr på fine dager i sommer, klager jeg ikke på norsk sommer i det hele tatt! Krysser fingrer og tær for at det går veien!

I hvert fall! Jeg har knipset bilder fra den siste uken, som jeg så klart tenkte å dele med dere. <3 Jeg mener, bare se hvor digge dager jeg har hatt! ELSKER!!! <3 

TIGHTS HER ⎟ NIKE SPORTS-BH HER

Jeg har gått powerwalks!

Jeg har spist masse digg, inkludert denne nyyydelige crepen med nutella, krem og jordbær. Tok med familien på en aldri så liten familie-kveld på Creamy som ligger på Grønland. De har den beste desserten i byen!

Fiksa vippene hos beste Lashes By Kasja, som vanlig. <3

Jeg har vært i møte angående noe utrolig spennende og noe helt nytt for meg!

Og på det møtet hadde jeg med meg Konnyen min!!! SPENNENDE?!?! 😍

NIKE BIKERSHORTS HER ⎟  NIKE BODY HER ⎟ NIKE AIR FORCE HER

Oooog jeg har gått enda flere powerwalks! Jeg mener, hvordan kan du la være når du skaffer deg så freshe treningklær??

Hmmmm….

TOPP HER

Lunjsdate med Golnaz på Bread Bowl!

Drinks med en gøøøy gjeng på Ling Ling, hvor vi etterhvert forflyttet oss videre til Michaels.

<3 <3

SUNNYYYY OSLO <3 <3 <3

Meg på vei til grillfest med familien og naboene til mamma etter en full dag med opptak!

TOPP HER ⎟ BELTE HER (nå 40% rabatt) ⎟ SKJØRT HER

GRILLFEST ARABISK STYLE!

Nok en park-dag i solen. <3

De siste to kveldene har vært like blurry som meg på dette bildet. Wihooo 🙂

TOPP HER & SKJØRT HER

HAPPYYYY SUZY! 🤠

GENSER HER (nå 40% rabatt)

Nå skjer det fanken meg greier, dere…. Hint hint! 🤐

Familie-middag på Kos Kos!

❤️ ❤️ ❤️

_____

Slik så denne uken ut for min del! <3

8 kommentarer
    1. Kan jeg få spørre om hvem som har designet bloggen din? (Selve bloggdesignet)? Helt nydelig, og så lett å brukervennlig 😍

      Stor klem
      PS: jeg elsker bloggen din og deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg