ANGÅENDE “DRAMAET” BLANT OSS BLOGGERE

Hei dere! Jeg er litt stressa akkurat nå, og her er hvorfor..

Jeg må bare få understreket en ting. Etter gårsdagens innlegg hvor jeg skrev at det var digg å være den eneste bloggeren på tur/digg å ikke reise med andre bloggere til LA, har jeg sett at det har blitt spekulert i om det er drama på gang. Noen mente også at det var ment som en stikk. Jeg vil bare si at det absolutt ikke stemmer, og at det ikke var noe vondt ment overhodet. Jeg mente bare det jeg skrev – at jeg synes det er enklere å jobbe når man ikke er flere på tur som driver med det samme og at innholdet dermed blir basert på de samme aktivitetene, samme restaurant tipsene osv. Sånn er det jo, og det er jo så klart naturlig at det blir likt også når man er på tur sammen og gjør de samme tingene.

Jeg vil ikke at noen skal oppfatte det som noe det ikke er, for hensikten min var absolutt ikke det som flere har antatt. Jeg så at det ble diskutert på Jodel blant annet, og det synes jeg ikke er noe hyggelig. Selvfølgelig vil jeg dra på turer sammen med bloggere i fremtiden, men jeg skrev jo bare utifra hvordan jeg føler det på akkurat denne reisen.

Jeg følte bare jeg måtte komme med en oppklaring i dette, for jeg synes ikke det er noe gøy når det blir skapt rykter og dritt som absolutt ikke stemmer. Good vibes only! 💕☺️

10 kommentarer
    1. Enig, det bli før teit 👌

      Folk lægg sæ opp i ALT, dessværre… sånn e det alltid.. men da må man bare lære sæ og drite i det 🙂

    2. Huff, det blir jo spetakkel av ingenting. Skjønte godt hva du mente med dette. Du har min fulle støtte. Du er jo den beste bloggeren i Norge. Heier på deg🤗

    3. Ja harregud for noen fucket mennesker det finnes!!! Jeg skjønte også hva du mente med det innlegget! Bare drit i sånne tapere som ikke har et liv! Du er den beste bloggeren i hele Norge og det mener jeg!! Jeg elsker at du reklamere klær og turer! Finnes ikke noe bedre enn der!!

    4. Vet du hva, du lager så gode vibes rundt deg, du virkelig som ei helt fanatisk jente som tar personer for den man er og lager bare god stemning rundt seg<3
      Skulle ønske du var en del av vennegjengen min rett og slett<3

    5. Hva synes regnskapsføreren din om at du betaler kr 29000 for å leie en leilighet i stedet for
      å investere i bolig? De fleste av bloggerne som ligger på topp 10 har kjøpt leilighet.

    6. Har du hørt om Forandringsfabrikken? De jobber for å fremme barnets stemme i møtet med blant annet barnevern, barnehus (avhør av barn), fosterhjemsystemet osv. Tror du kunne vært en god ambassadør for dem med tanke på din historie. 😊 De driver et utrolig viktig arbeid, og er opptatt av at barn skal bli hørt i saker angående deres eget liv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg