ANGÅENDE STORYEN JEG POSTET

Reklame | egen bok & nelly

I dag postet jeg endelig en ny vlogmas! Dersom du har gått glipp av den, finner du vloggen her. Der viser jeg blant annet min nye, enorme, dødsfine sofa!! Altså, den er så fin at jeg dåner. Nok om den! Hvordan har dere det? Jeg håper dere har det kjempe fint. <3 Selv har jeg hatt en utrolig bra dag i dag. Bra og produktiv! Jeg var på innspilling fra 09 (jeg holdt på å dø når alarmen ringte 07.30…) – 14.00. Jeg fikk blant annet hengt litt med noen av deltagerne som jeg har castet til årets sesong. Er dere spente på å se hvem de er etterhvert? Hehe!

Etter innspillingen dro jeg hjem for å slå ihjel et par timer med jobb fremfor mac-en, i tillegg til at jeg fikk booket fly og hotell til familien min som skal bli med meg til Stavanger i morgen. Neste stopp på bokturnéen min er nemlig hjembyen min Stavanger!! Herlighet som jeg gleder meg! Jeg har hele fem signeringer der i helgen (jeg har skrevet hvor jeg kommer og klokkeslett på Instastory), i tillegg til at jeg skal gjeste NRK Rogaland. Det blir noen hektiske dager, men jeg ser veldig frem i mot alt som skal skje. Jeg håper på å få skvist inn tid til venner på kveldene, jeg har savnet alle så utrolig mye! Mamma lengter etter både J, Michelle og Elias. Jeg tror faktisk hun gleder seg mer til å se de enn det jeg gjør, haha. Hun er helt i ekstase!

GENSER HER OG VERDENS DIGGESTE BUKSER HER

(klikk her for å få 20% rabatt på HELE Nelly ut kvelden)

Jeg må bare prate litt om den ene storyen jeg postet i går kveld. Jeg snakker om det klippet der man ser noen brannmenn i bakgården vår. Brannalarmen gikk og hele blokken fikk ganske så panikk og samlet seg utenfor. Det var heldigvis ingen fare. Det brant ingen steder, jeg antar vel at noen hadde laget mat og at det muligens hadde blitt for mye røyk, slik at brannalarmen i en av leilighetene hadde slått ut. Jeg får alltid så sjukt panikk når brannalarmen går, for man vet jo aldri. Vi kastet på oss skoene, den første jakken vi fant og spurtet ned trappene. Jeg ble utrolig lettet når det viste seg at alle var trygge og at det ikke var noe brann. Dessverre skjer dette usedvanlig ofte her i denne blokka. Jeg vet ikke hvem som er for ivrige på kjøkkenet, men noen må chille litt altså. Haha. Og jeg lover at det ikke er meg!! Jeg kan ikke lage mat, for guds skyld. 😜

Det var ikke meningen å gjøre dere urolige. Jeg ville bare forklare situasjonen her, slik at dere vet at ingen skade har skjedd.

NÅ: ny episode av Teen Mom i den deilige sofaen min. Elsker den!! Er det ikke litt krise når sofaen er mer komfortabel enn ens egen seng?!!

17 kommentarer
    1. Kan du legge ut produktene du prøvde i videoen med «på badet» – hvor du kjøper de og rangere de fra 1-10?💛 digge deg og bloggen din!

    2. Haha, jeg elsker forholdet ditt mellom deg og din mor! Jeg døør av henne på snap og i videoene dine! Hun er så skjønn og du er utrolig heldig som har henne som din allerbeste og største støtte!

    3. Hei, Isabell <3 Kan du lage «Whats on my iPhone» innlegg?? Der du viser hvordan du har organisert appene dine og hvilke apper du har? Hadde vært et moro innlegg:-)

    4. nå ser jeg hva folk mener er annerledes med deg i det siste, tror det er at bryna dine er litt tykkere enn hva de har pleid. Du burde ha de sånn du hadde de for noen mnd siden, litt tynnere<3 du er veldig pen

    5. Hei, dette er kanskje veldig frekt og dumt å spør om! Men jeg mener det virkelig ikke slik.. jeg er en 17 år gammel jente fra Sørlandet. Og sånn som det er akkurat nå bor jeg litt overalt, og har da veldig stram økonomi. Jeg har ikke fått kjøpt vinterjakke og har heller ikke råd til det. Jeg vet du får veldig mye sponset, og lurte på om du hadde en jakke du kanskje ikke brukte så mye?

    6. I olika videos säger du att ångar på operationerna dina, om du vill ha ett mer naturligt utseende på din nästa kan du lägga filler Uppe på den. Jag har själv opererat näsan och när jag ville ha en lite mer naturlig look så gjorde jag det. Ett tips! Tycker du är super fin som du är redan så inget emot hur du ser ut nu!!

    7. Kjøpte boken din for noen dager siden, kom meg igjennom et par sider så måtte jeg ta pause.. For en tankevekker.. Et par sider inn i boken og jeg setter uendelig mye mer pris på mine foreldre og min oppvekst.. Du er sterk og en slik historie, barndomsminner unner jeg ingen. Utrulig bra at dette blir satt lys på og jeg skjønner nå hvorfor du alltid har skrevet at du kunne ønske barnevernet tok grep før. Denne boken er et bevis på at systemet “feiler”. Gru/gleder meg til å lese resten, kommer sikkert til å gråte.. (kjente også at jeg ble utrulig sint på dine onkler, uten å kjenne dem eller vite noe helst om den egentlig) hahah..

    8. Hei Isabel 🙂
      Jeg har akkurat lest ferdig boken din! For en sterk historie du har delt ❤️
      Jeg lurer litt på om noen fra barnevernet har tatt kontakt med deg etter boken. Har du snakket med forsterforeldrene dine i ettertid?
      Har du hørt fra fin far siden boken?

    9. Hei Isabel!

      Jeg lurer bare på hvordan du tar vare på vippene dine? (vippeextensions) Jeg skal ta neste uke og vil de skal holde lengst mulig. Har du noen rutiner og tips? 🙂

      Klem<3

    10. Til spørsmålsrunde:

      Når skal du faktisk si hva som skjedde mellom dere jentene i LA? Eller i hvert fall innrømme at noe skjedde. I og med at både du og Ine har sluttet å følge Sofie på instagram

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg