ANTREKK

Reklame | nelly

 

JEANS HER ⎟ TOPP HER (nå 40% rabatt!) ⎟ SNEAKERS HER

_____

Once upon a time… Disse bildene fra Sri Lanka hadde gått i glemmeboka. Jeg elsker denne looken! For ikke å snakke om hvor obsessed jeg har blitt i litt baggy, ripped boyfriend jeans som disse på bildene. Jeg ELSKER! Før ville jeg ha jeasene mine til å være så stramme som overhodet mulig, men det har endret seg drastisk. Heldigvis for meg, for de der stramme drittbuksene jeg alltid brukte før tillot meg jo knapt å puste. 😂

2 kommentarer
    1. Hei, finner ikke igjen videoen hvor du på slutten viser produktene du bruker for din hudpleie. Hvor finner jeg den?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg