ANTREKK

Reklame | nelly

 

TOPP HER ⎟ BUKSER HER ⎟ BOOTS HER ⎟ VESKE HER

5 kommentarer
    1. Hei Isabel! Jeg har følgt deg en liten stund nå, ikke så mye på blogg men på insta og snapp. Ville bare si at det er veldig morsomt å følge deg, du er ei veeeeldig fin jente!! No doubt, men kjenner det er så deilig at du kan gå sminke løs, å vise det, tulle å ha det morsomt på din egen bekostning, ha det gøy å ikke ta deg selv så høytidelig. Jeg føler veldig på press med engang jeg går inn på insta, å du får meg til å slappe veldig av! Du får meg til å føle meg normal, å slippe litt det dær presset av å være perfekt heletiden! Jeg følger nesten ikke med på andre men du syns jeg det er veldig hyggelig å følge med på. Vil bare si takk for at du deler flere sider av deg å at du er den du er! Du er ei veldig flott jente, omsorgsfull, morsom, veldig pen, flink å har kommet seg så langt, vet ikke helt hvor jeg skal med dette men ville bare du skulle vite at det er veldig godt å følge det! Ønsker deg alt godt. Mvh

    2. Hei❤️! Har du iPhone 11 pro eller pro Max? Antar at siden du er litt lav at du kanskje hsr små hender? Det har jeg også, og jeg lurer på om pro Max blir for stor😅

    3. Hei. Ikke glem oss som følger deg mest pga. kleslinker, antrekk osv.
      Har spurt deg flere ganger om link til two coin necklace som du bruker mye. (Smykke med to mynter) Dette er et smykke som brukes i UK av en del kjendiser. Er det en gave eller får du tak i dette i Norge? Dumt å bruke produkter på mange bilder hvis du ikke kan legge ut link? Antar at vi som lesere skal kunne få tak i disse produktene?
      Samt ønsker at du svarer på hvilke briller du brukte på ” Verdens fineste antrekk”. ( Tenker på det bildet hvor du har lyst todelt antrekk med rosa skuldreveske og hvite Yeezys). Er bare interessert i info om brillene som sagt..
      Er det Quay og eventuelt hvilke farge og modell. Finner ikke fargen du har hverken på Nelly eller hos Quay Australia? Ser ut som det er gullinnfatning og brun skygge på brilleglasset..? Fint om du svarer på innlegget..
      Hilsen Nettshopper

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg