ANTREKK

Reklame | NELLY

JUMPSUIT HER ⎟ SOLBRILLER HER (20% RABATT) ⎟ VESKE HER

8 kommentarer
    1. Så ingen youtube video i går. Men det jeg ville si var at jeg ikke liker at du banner og bruker slike ord. Vil gjerne at du viser respekt til kristendommen for at man ikke skal banne. En annen blogger jeg synes banner, har også fått kritikk for det. Men hun sier bare at det ligger i morsmålet sitt. Jeg vet det kanskje er vanskelig å legge fra seg, men bruk nå heller mer seriøse ord da vel. Det er faktisk fryktelig useriøst å se en lang tekst om forbud på rasisme når det eneste man har å si er «f den og den». De som banner har veldig lite ordforråd etter min mening som ikke kan bruke andre saklige ordentlige ord. Håper ikke dette ble tatt som hat, men ville bare fortelle for jeg selv synes du er et godt forbilde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg