ANTREKK

Reklame | NELLY

HEELS ZARA ⎟ NEON KJOLE HER

_________

Jeg har fått skikkelig hang up på neon fargede klær for tiden! Jeg tror det har noe med at vi går mot sommertider og at det føles så fresht på et vis. Sterke farger er eeegentlig ikke min greie (jeg er en svart og hvit kind of girl), men heldigvis har det løsnet seg litt opp og jeg har begynt å bli litt mer vågal. Haha lol, det hørtes teit ut men dere skjønner hva jeg mener!

Jeg har faktisk gått til innkjøp av fire plagg i akkurat samme farge som denne kjolen her, haha. Ny yndlingsfarge, ser det ut som! 😋

14 kommentarer
    1. Hei! Vakre du😍 bare et lite tips: du må slutte å barbere hårfestet ditt rundt ørene og på siden. Starter å se veldig rart ut

    2. U look amaze!
      Jeg har litt pause fra sosiale medier (snap, insta), men sjekker bloggen din hele tiden. Selvfølgelig kan du ikke sitte å oppdatere hele tiden, men slike innlegg som dette, med bare bilder syns jeg koselig mellom lengre innlegg, å kanskje det kan være en idé å bare legge ut bilder hvis du har mye å gjøre? Hadde vært så koselig, også håper jeg dere koser dere masse!💕

    3. Anbefaler deg å dra til Universal studios hvis du ikke har vært der før. Fantastisk park 👏🏻👏🏻☺️☺️😊

    4. Du passer sterke farger så bare fortsett med det 😄
      Men virke rart at du går fra hvit og svart til veldig sterke farger ,er veldig vågalt
      Koffer går du aldri for vanlige farger som rød ,grønn,rosa ,blå osv ?

    5. Jeg syns sånne kjoler passer deg så utrolig! Yes til flere slike kjoler, og yes til midi kjoler😍😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg