ANTREKK + 20% RABATT PÅ HELE NELLY

Reklame | NELLY

TOPP HER ⎟ KÅPE HER ⎟ LIGNENDE BUKSER HER ⎟ ØREDOBBER HER ⎟ VESKE CHANEL ⎟ HEELS HER


Gårsdagens antrekk!

Jeg fikk så mange spørsmål om hvor antrekket mitt var fra i går, så da kastet jeg meg ned i lobbyen for å få Newa til å ta antrekksbilder til dere slik at jeg kunne dele alle detaljene her. Elsker looken! Følte meg ganske  classy i går, haha. Det er vel lov å si? 😅💕

BTW: husk at rabattkoden “LOVE20” gir dere 20% rabatt på hele Nelly (bortsett fra blacklist)! (Psst, det gjelder også på NLY MAN…)

KLIKK HER OG SHOP I VEI!

Det varer ut valentines, altså i morgen 14.02, klokken 23.59. Hurry!

5 kommentarer
    1. Det er en ting jeg alltid har lurt på! Hvorfor har du (og flere da selvfølgelig) kåpen/jakka hengende på skuldrene? Må da være anstrengende å gå så rolig så den ikke glir av, istedenfor å bare putte armene i ermene?😅 er det bare fordi det ser bra ut eller hva er greia? Lurt på det her så forbanna lenge så håper du svarer! Haha

    2. Jeg må spørre om en ting jeg alltid har lurt på! Hvorfor har du (og flere da selvfølgelig) kåpen/jakka hengende på skuldrene? Må da være anstrengende å gå så rolig så den ikke glir av, istedenfor å bare putte armene i ermene?😅 Er det bare fordi det ser bra ut eller hva er greia? Lurt så forbanna lenge på det her så håper du svarer! Haha

    3. hei Isabel, håper du koser deg! Jeg har rett og slett bare et bloggforslag, hadde vært veldig gøy å se deg gjøre noe typ “bildene som aldri kom på bloggen”, “pose vs no pose” etc.

      xx

    4. Du er den bloggeren som sminker seg fiinest. Elsker den!! Kan du fortelle hvilken farge og merke på leppestift som er dine favoritter? Krysser fingrene for en sminkevideo snart!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg