ÅRET SOM GIKK ⎟ JUNI – DES

Reklame | egen bok

Her kommer del to av året som gikk. Forrige gang tok jeg for meg første halvår, og nå kommer det siste. Fy søren så mye som har skjedd i 2018. Jeg blir både stolt, glad, litt trist, litt sentimental og emosjonell når jeg blar tilbake i arkivet. Det er ingen tvil om at året som gikk bydde på mange oppturer, men også noen nedturer. Uavhengig av det, er jeg veldig takknemlig for alt jeg lærte meg gjennom året. Min største lærdom er at jeg alltid må lytte til magefølelsen min. Den har alltid rett.

JUNI

Jeg tok for meg juni måned i del en, men jeg glemte å nevne at jeg reiste til Los Angeles med jentene! Jeg har alltid drømt om å dra dit, så det at det endelig skjedde var et stort høydepunkt. Og fy søren som jeg koste meg der. Jeg skulle ønske det var litt roligere på privaten imens jeg var der, for skal jeg være ærlig tok det mye av energien min og gleden min fra det å kunne nyte ferien. Men når jeg ikke lot det påvirke meg, skal det sies at jeg hadde det fryktelig gøy!

JULI

Jeg ble singel. Det kom ikke som et sjokk at forholdet jeg var i ikke lenger fungerte, så jeg var ganske forberedt på bruddet. Det var merkelig å plutselig være singel igjen etter så lang tid, men samtidig var det ganske befriende. Det tok en stund før jeg følte meg som meg selv igjen, men jeg tror seriøst ikke det finnes en bedre følelse enn når man kommer seg videre fra et brudd og er 100% seg selv igjen. Jeg følte meg som Isabel igjen, og både venner og familie kommenterte hvordan jeg “lyste” opp igjen. Til og med dere lesere la merke til det. Et brudd er så klart aldri gøy, men når et forhold ikke lenger fungerer, er det heller ingen hensikt i å fortsette. Når jeg ser tilbake på det, burde det tatt slutt før det faktisk gjorde det.

Når jeg ble singel, flyttet eksen min ut og jeg ble boende igjen alene. Jeg flyttet jo ut for meg selv da jeg var 17 år, så det å bo for meg selv er noe jeg er vandt med og noe jeg faktisk elsker. Så fort flyttelasset hans var ute, dro jeg på interiørshopping til leiligheten. Det var viktig for meg å fornye leiligheten litt, slik at det føltes litt “nytt” og at ting som minnet meg om vårt forhold skulle fjernes. Man kan vel kalle det for en “fresh start”, kanskje? Jeg byttet til og med ut vannglassene hjemme, haha.

Det ble også mange jentekvelder hjemme hos meg. Når man går gjennom et brudd skal man aldri være alene, og det var jeg søren meg så og si aldri. Jeg var enten rundt venner eller familie konstant. Er så takknemlig for alle som var der for meg på den tiden. Takk. <3

I kjent Isabel-stil følte jeg at jeg “fortjente” å unne meg noen ting på ønskelista, so I did.

OVERRASKET SØSKNENE MINE MED REISE TIL KYPROS!

Åh som jeg savner denne reisen. Jeg begynner nesten å gråte når jeg tenker på hvor glade Rami og Sidra ble når jeg overrasket de med å komme med taxi utenfor en restaurant de var å spiste på, med bilen fullstappet med koffertene våres. Mamma hadde hjulpet meg med å pakke deres kofferter tidligere på dagen, og Jasmine tok de med ut på lunsj slik at alt kunne fikses mens de var borte. Det er en av de fineste dagene i mitt liv. Jeg vlogget det hele, til og med når jeg hentet de og overrasket de.

Du kan se vloggen her. <3

JEG FRESHET OPP MAMMAS LEILIGHET!

JEG DRO PÅ FINGINDS!

Her hadde jeg the time of my life. Gode venner, fantastisk flinke artister som spilte, god stemning, fint vært.. Jeg hadde ingenting å klage på den helgen. Fy søren så gøy det er med festivaler!

DRO PÅ HØSTLANSERINGEN TIL TV3

SEPTEMBER

Jeg reiste til Dubai sammen med fineste Newa. Den reisen var helt sjuk, vi opplevde så utrolig mye gøy! Det var dødsgøy å reise med en såpass utadvendt person som det Newa er, det resulterte i veldig mange nye vennskap. Vi festet en del, shoppet, spise middag på nydelige restauranter, vi dro til og med på dates… Jadda! En skikkelig fin jentetur. <3

 Vi bodde på Atlantis. Gud så fint det er der! J

eg vlogget forresten hele ferien. Dere finner vloggene på kanalen min her. ☀️

Den ene dagen dro vi på båttur, og postet så klart stories av det på sosiale medier. Det var så morsomt å se alle ryktene som med en gang begynte å florere, spesielt på Jodel. “Alle” antok at vi nå hadde dratt på yacht med gamle menn, altså “sugardaddy”. Vi lo hysterisk av det, for det beviser bare at de som trodde det virkelig ikke har fulgt meg lenge. Dere som har lest bloggen min over lengre tid vet hvor patetisk jeg synes sugardaddy og sugarbabes opplegget er. Det er noe jeg har sterke meninger om, og jeg kunne aldri noensinne gjort noe sånn. Never ever.

De vi var med, var derimot en superkul guttegjeng fra England. Ps! Alle var fra 24-28 år. Ingen sugardaddy, altså. 😅

Jeg fant endelig sneakersene jeg lenge hadde lett etter. De var seriøst utsolgt over alt, både i Norge og i LA, så når jeg fant de i Dubai holdt jeg på å fly i taket av glede. Haha, jeg har en greie for sneakers…

Vi spiste på Buddha Bar. ELSKER!

FEIRET SIDRAS 13-ÅRSDAG!

LEILIGHETEN MIN BLE SOLGT

Blæh.

VAR PÅ X-ANTALL BOKMØTER

Shit, jeg husker hvor vanskelig det var å holde kortene tett til brystet. Jeg hadde jo så inderlig lyst til å fortelle dere hva jeg drev med, men planen var å vente til rett før lansering. Jeg holdt boken hemmelig for dere i mange, mange måneder.

OKTOBER

JEG FIKK ENDELIG RØPE AT JEG HADDE SKREVET BOK!!!!!!

Jeg tror ikke dere aner hvilke nerver jeg satt med denne dagen. Fy faen, det var så skummelt, så nervepirrende, så spennende og så STORT for meg. Dette er oppriktig den største dagen i mitt voksne liv. Først postet jeg noen videosnutter på Instagram, hvor jeg leste opp noen linjer fra boken. Da røpet jeg fortsatt ikke noe. Etter video nummer fem var postet, røpet jeg alt i dette blogginnlegget. Jeg satt å gråt og skalv om hverandre når jeg så all kjærligheten som jeg fikk. Dere er så fine!!!

Jeg hadde en sminkefri shoot!

Jeg gjestet TV2 Nyhetskanalen!

Jeg var SÅ nervøs på grunn av 1. det var livesending, og 2. det var første gangen jeg skulle prate om boken. Heldigvis gikk det kjempe bra!

Jeg gjestet God Morgen Norge!

Jeg planla boklanseringsfesten min med verdens beste beste team!

Dro på roadtrip til Sverige og spilte inn en vlogg med Halvor!

Jeg reiste til Bergen for å være med på Ines innflytningsfest!! <3

Reiste til Los Angeles igjen for andre gang på fire måneder!

NOVEMBER

Shit, i november skjedde det mye.

Reiste videre fra LA til Las Vegas! OMG, denne weekenden er den sykeste i mitt liv.

Ble kjent med Swae Lee. Vi hang sammen noen ganger, og han er superherlig!

Reisen kom til en slutt tidlig i november, og da bar det hjem til full fres med bok! Jeg gledet meg noe enormt til alt skulle settes i gang på ekte.

JEG FIKK HOLDE BOKEN MIN FYSISK I HÅNDEN FOR ALLER FØRSTE GANG!!!

Jeg ble også overrasket av forlaget mitt med nyheten om at vi hadde solgt ut 10.000 bøker KUN på forhåndssalget, altså før boken hadde kommet ut i butikk. HVOR sykt er ikke det?!?! Jeg ble så ydmyk, stolt, rørt og ikke minst evig takknemlig til alle dere. <3

Jeg signerte 3.000 bøker!

Jeg gjestet Ida Fladens podcast “Ida med hjertet i hånden”. Herlighet for en skjønn dame hun er!! <3

Jeg hadde min boklanseringsfest! Beste og mest emosjonelle kvelden på leeenge.

Bildene under er tatt av Håkon Borg | MAGPIE.

Innspillingen til meg og Eriks serie med TV3 startet for fullt!

DESEMBER

BOKTURNEEN MIN STARTET!

Hele desember gikk til innspilling og bokturné. Jeg reiste rundt i hele Norge, noe som var utrolig gøy. Jeg besøkte Trondheim, Bergen, Stavanger, Tromsø, småbyer rundt Oslo-området, Oslo.. Jeg var seriøst over alt, og jeg følte jeg bodde på fly i denne perioden. Når jeg ikke var på turné, var jeg på innspilling. Jeg hadde ikke et sosialt liv overhodet, jeg hadde kun tid til jobb. Heldigvis elsker jeg jo det jeg driver med og alle mulighetene jeg får, så jeg hadde det utrolig gøy!

Jeg tok med meg familien til Stavanger!

Jeg gjestet NRK Rogaland!

Jeg feiret jul, og overrasket familien med en reise til Dubai! <3

_______

Det var året mitt! Jeg er spent på hva 2019 har å by på. <3

 

9 kommentarer
    1. Så utrolig fin oppsummering! Litt av et år du har hatt! Men det er ganske tydelig at du og Sofie Nilsen ikke lenger henger sammen/er venner. Har det skjedd noe mellom dere?

    2. Hei, hvor kan jeg finne den ene buksen du har på deg når du er i USA x2? Du har på deg en svart genser og en bukse på det bildet.

    3. Hei 😀 Har sykt lyst å kjøpe boken din signert, men du er ikke på noen bok signeringer rundt her i Telemark, er det mulig å få tak i en signert bok fra deg? 😘 Digger bloggen din! You go girl. (Jeg tror du har blokkert meg på insta, jeg skjønner ikke why, nitrist :((( haha)

    4. Hei, så fint innlegg! 😀 Helt sjukt hvor mye du har oppnådd!
      Jeg kunne dog ikke la være å kommentere dine ord angående suger dating. Jeg har personlig aldri vært borti det og har verdier som ligner dine på dette området, men finner det unødvendig å (stadig vekk) henge ut jenter som har et annet synspunkt. Alle har rett til å bruke sin egen seksualitet slik de ønsker, så lenge det ikke skader noen. Akkurat som du har rett til å ta bilder i bikini uten å bli kalt nedlatende ting og bli klandret for å mangle selvrespekt. Du skriver at du aldri kunne vært en sugarbabe. Oki! Det er mange som aldri ville operert seg eller tatt bilder av rumpa på Instagram. Betyr det at du bør leve ut ifra hva de synes er greit og akseptabelt? Eller, hadde du sluttet å sminke deg bare fordi noen synes at mye sminke er “horete” (det har jeg fått høre lol) og unaturlig? Nei; det er DITT liv. Din kropp. Dine valg.
      Du har selvsagt lov til å ha en mening på det privat, men behøver virkelig ikke å dele det med så mange lesere gang på gang. Jeg skjønner at du prøver å spre et godt budskap om å være selvstendig økonomisk og ikke avhengig av menn, men synes begrep som “patetisk” høres ut som slut shaming. Det er ikke så kult. Folk er forskjellige. Kan ikke vi akseptere det, og heller bruke engasjementet på mennesker som faktisk ER patetiske? De som mobber, plager dyr, er homofober for eksempel? For deres handlinger går direkte utover andre. Sugar dating gjør ikke det. Om det er noe man virkelig ikke tåler å være vitne til, går det an å se en annen vei<3

    5. Hei ! Hørtes ut som er fantastisk år <3 😊 Men du, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den hvite transparerte/blondeaktige "buksedressen" og det hvite undertøyet/bikinien? 👌😘 Råkult!! 😍😊 Godt Nyttår! 😁

    6. Hallo flotte deg ♥️ Alt du har oppnådd altså, du er en dyktig dame! Det kan ingen ta ifra deg ♥️ Jeg sendte deg en mld på instagram og håper for din egen del at du virkelig holder av et par minutter for å lese den.

    7. Vet du hvem som skal være med på PH i år? Siden de sikkert har begynt innspillingen. Skulle det ikke være team Isabel og team Erik?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg