ÅRETS FØRSTE (!!!)

Reklame | NELLY

TOPP HER ⎟ CROPPED DENIM JAKKE HER ⎟ SMYKKE HER

    

DINNER  @ OLIVIA

I går var det tid for årets første uteservering! Herregud så digg det er med været vi har her i Oslo om dagen, dere?! Jeg blir automatisk i usedvanlig godt humør når det er sånn, det er så diiiiiigggggg!! Jeg kjappet meg med å gjøre ferdig det jeg behøvde av jobb på pcen, før jeg ordnet meg og løp ut døren for å spise middag og ta et par drinker med Golnaz/Konny på Aker Brygge. Jeg gleder meg til mange slike dager fremover, der man setter seg på en uteservering med gode venner, prater om livet og fremtiden i mens man spiser nydelig mat og drikker gode drinker. Jeg kjenner jeg nesten får sommerfugler i magen av å skrive dette, jeg gleder meg jo sånn haha! 

Jeg sendte en melding til både Erik, Mathias og Oskar også i går hvor jeg spurte om de var keen på å bli med på litt vin i sola, men da fikk jeg et blankt “wtf er galt med deg, det var nettopp påske = fylla hver dag” til svar. Det ble med andre ord kun meg og Konny, haha!

Jeg får håpe at vennene mine kommer seg etter påsken, slik at det blir mye hygge fremover. Fingers crossed! 😜

10 kommentarer
    1. Så ut som du har hatt en fin dag 💓
      Jeg kommer med et lite ønske til et blogginnlegg eller snapinnhold. Jeg synes du har veldig fin mage! Så jeg lurer på om du kan legge ut treningstips, treningsvideo?

      Jeg trener å trener . Trenger inspirasjon!

    2. Hva er greia med at høytider betyr rølpefylla for så mange nordmenn. Skjønner det ikke. Drikker seg dritings i jula, dritings i påska …

    3. Jeg vil bare si at selv om jeg ikke kjenner deg, så er jeg stolt av deg. Du virker som en selvstendig kvinne som ikke lar seg tråkke på, og jeg vil bare si at du må fortsette med å leve livet fullt ut ❤

    4. Har du tatt plastisk kirurgi på magen siden du ikke kan bli feit? Du spiser mye usunt og trener ikke,HOW DO YOU HAVE SO PRETTY BODY GIIIRL!??
      Jeg forstår ikke,ligger det i familien?
      DET HER ET IKKE HATE KOMMENTAR!!!!!!!!!digger deg virkelig❤️❤️❤️Er bare et spm❤️

    5. Hei! Hvor er de sorte solbrillene fra på bildet hvor du har en sort kjole og oransje denimjakke? Såå fine😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg