ÅRETS JULEGAVER TIL FAMILIEN

VERDENS BESTE JULAFTEN

Jeg tror ikke dere aner hvor ekstremt vanskelig det har vært for meg å holde årets julegave til familien hemmelig. For to måneder siden bestemte jeg meg nemlig for å booke tidenes gøyeste reise til Dubai med direktefly og opphold på et 5-stjerners hotell. Alt ble booket i slutten av oktober, og herregud som jeg har hatt lyst til å skrike det ut for full hals. Er det noen som jeg elsker over alt på jord og som jeg har lyst til å sette ekstra stor pris på, er det ingen andre enn familien min.

Jeg er så ydmyk, stolt, takknemlig og glad for at jeg har mulighet til å gjøre dette for familien min. Når vi vokste opp hadde vi ikke mye. Dere som har lest boken min vet hvordan jeg vokste opp og hvordan livet vårt alltid har vært, så det at jeg endelig kan bidra, hjelpe og spandere på alle sammen betyr mer for meg enn du kan forestille deg.

I hele dag har jeg sittet med nerver. Jeg har vært så spent og ikke minst utålmodig på å få røpe julegavene deres. Herregud, jeg ble så emosjonell ved et øyeblikk at jeg måtte gjemme meg på rommet fordi jeg ikke klarte å holde gledestårene tilbake.

Mamma og resten av familien har alltid drømt om å reise dit, og de har vært skikkelig misunnelig de gangene jeg har reist på ferie dit uten dem. At jeg endelig kunne realisere en drøm for de gjør denne julaften til verdens beste!!! JEG ER SÅ GLAD!!! 😭❤️

Vi reiser 6. januar og blir i en uke. Jeg har planlagt hele oppholdet med kjempe morsomme planer hver eneste dag, fra morgen til kveld. Vi skal blant annet hoppe i fallskjerm (søsteren min og jeg), ha en dag ute på havet på en Yacht, spise nydelige middager, besøke Burj Khalifa, se fonteneshowet på Dubai Mall, spasere rundt på Marinaen, shoppe på verdens største kjøpesenter, gå på arabisk marked.. And the list goes on. JEG GLEDER MEG SÅNN!!!

PS!!

Jeg har vlogget hele dagen i dag, så der får dere se reaksjonene til familiemedlemmene mine. Dere kommer til å dø! 😭

32 kommentarer
    1. Føler du skal vise hele tiden hvor snill og omsorgsfull du er mot familien din. Bare se her hvor snill jeg er liksom

    2. Omg Isabel ❤️ Fikk boken din i gave i kveld… fyfaen lest i over en time!!! Vanskelig å lese gjennom tårene 💔
      Men jeg skjønte ikke helt den delen med at faren til Shehed ikke taklet jentebaby? Ble de sammen igjen og fikk deg? Stod ikke noe om det. Bare lest til det stod at mormoren din gjemte penger under madrassen altså. Måtte slutte fordi jeg hadde så mye tårer 💔
      Du er helt utrolig Isabel ❤️ Får helt vondt av å lese! Gleder meg til jeg våkner i morgen og kan lese mer!!

    3. God jul fine Isabel❤ Godt å se at du og familien din får oppleve fine ting sammen etter en hard barndom.

    4. Lillesøsteren min fikk boken din til jul og hun klarer ikke å slutte å smile fra øre til øre. Jeg visste ikke hvem du var, men måtte bare en kjapp tur innom bloggen nå for å legge igjen en kommentar. Håper du får en fin jul, virker som du har jobba veldig hardt med tanke på hvor utrolig mange som fikk boka di under treet i år❤️🥰

    5. Haha du er så feig som skriver det anonymt taper.. Isabell driter i sånne ynkelige pengeløs folk som deg .. du komme aldrig til og bli like bra Så dette er vel hobbyen din og skrive dritt til andre fordi du selv er så sykt fattig og ynkelig og ikke minst sjalu type.. vær glad på andres vegner du.

    6. Hei
      Så fin gave:)
      Men lurte på en ting: søsknene dine går vel på skole? Man får jo ikke fri til sånne ferier.

    7. Gratulerer så mye, gøy å dra på familieferie og at du kan gjøre dette for dem❤️ Bare husk alle sammen og sjekk gyldigheten på passene deres. Det er krav om seks måneders gyldighet til Dubai og de er helt firkantet på det. Kjipt om alle utenom en får reise😫 det er mange tårer ved gaten til Dubai. Mange som ikke har sjekket gyldighet på pass tydelig. Gleder meg til å følge dere😀

    8. Så utrolig søt og snill du er med familien din, jente! Synes det er så koselig å lese bloggen din, og gøy å se et sånt samhold som dere har ❤ Det var en fantastisk gave, ikke minst når du i tillegg oppfyller en drøm de har hatt og ønsket seg ❤ Dere må kose dere masse MASSE!! Og en ting til; (jeg HÅPER og TROR ikke at du lar sånne dritt-kommentarer som et par stk over her har skrevet gå inn på deg) , men til dere som har skrevet de : Jeg synes virkelig synd på dere, dere må ha det vondt som ikke evner æ føle glede over andres lykke, jeg håper og ønsker at dere får hjelp med hva enn dere trenger hjelp med, for det finnes så mye fint her i verden som dere går glipp av. Åpne sinnet og hjertet og føl på det gode. Det unner jeg ALLE. Etterhvert vil dere forstå. Og Isabelle, God Jul og Godt Nyttår til dere!! ❤ Mvh. Oslojente, 29 ❤

      1. FOR en dødshyggelig kommentar, Lise Marie!!! <3 Tusen millioner takk for nydelige ord! Du er jo altfor god. Håper du har hatt en helt fantastisk julaften, og at du får tidenes fineste nyttårsfeiring. STOR klem!! <3

    9. Hei, såå heldig familien din er! Du er virkelig god❤️ Jeg lurer på hvordan det blir med Rami og Sidra når det kommer til skole osv…? Får de fri?

    10. Kjempe fin gave. Skjønner ikke hvorfor folk legger seg oppi skolen, hehe..
      Men lurte på noe, skal du ha en spørsmålsrunde om boken din?

    11. Hei vakre du! Tror dette er første gang noensinne jeg kommenterer på en blogg men fikk boken din til jul og har lest hele i dag. Du er et godt forbilde, du er så utrolig sterk, men samtidig sårbar ved at du deler dette, men da sårbar på en fantastisk og sunn måte! Det kom en del tårer og fikk bare lyst til å gi deg en stor klem. Men må også si at jeg fikk et stort smil om munnen når jeg så bildet hvor du spilte 101 dalmatinere som var mitt favorittspill på den tiden.

      God romjul og godt nyttår til deg og familien din, og gi en ekstra stor klem til din flotte storesøster fra meg. Ta vare på hverandre <3

    12. Hei, når du swiper opp på snap så kan jeg se folkets favoritt og kan stemme på deg der men ser ikke årets business, den er ikke blant de andre katagoriene? Har prøvd før også kunne ikke se det da heller synes det var litt merkelig, ville bare gi beskjed så du vett om det. Vil gjerne stemme på deg der også! ❤️

    13. Hei Isabel!
      For en fantastisk gave å kunne gi til sin familie!!
      Jeg bare lurer på, går ikke Sidra eller Rami på skolen? Tenkte bare på at de får fravær, og dere har jo reist bort i skuleukene før?😄

      1. De går på ungdomskolen i 8ene og 9ene å fravær fra da er ikke så viktig til vgs. + De kan søke om fri fra skolen.

    14. Første gang æ kommentere på en blogg 😱 en gang må jo være den første. Har fulgt med på Paradis i flere år nå sjøl om æ begynne og dræge på åran 😂 må bare få sagt at æ fikk et inntrykk av dæ som ikke va særlig positivt og d e nokka som æ gremmes over i dag. Vi har så altfor lett for og dømme, dømme andre som vi ikke kjenner. Æ føle derfor at æ må gi dæ en unnskyldning, en unnskyldning for at æ dømte dæ uten og absolutt ikke kjenne dæ. Ting vries og vendes på i media, æ e så utrolig glad for å få en titt inni ditt og ikke minst din families liv igjennom snap og blogg. Har ikke fulgt mange blogger men din blogg fattet min interesse ganske så raskt og d på en positiv måte. Du e ei super jente, hardt arbeidene og ekte og ikke minst et godt forbilde for mange når d gjelder ditt forhold til din familie, d e så viktig å stå sammen både på godt og vondt. Så stå på og fortsett med den gode jobben du gjør. Har ikke fått kjøpt boka di men d skal æ absolutt gjøre, glede mæ til og bli bedre kjent me dæ i gjennom den. Kos dokker masse masse på ferie💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg