BACK IN Los Angeles

Da var vi jammen tilbake i favorittbyen, LA. De siste fire dagene vi tilbrakte i Vegas har vært veldig morsomme, men fy søren så slitne vi var da vi kom hjem i går. Vegas tar på, ass! Det er det ingen tvil om. Nå er vi i hvert fall tilbake i leiligheten i LA og er klar for å ta fatt på denne dagen. Klokken er 11:30 her på formiddagen nå, og hittil har jeg hatt et telefonmøte og jobbet. Nå er alt done, så da skal vi komme oss til en pool hvor vi skal få litt farge på kroppen, bade, spise god mat og drikke drinker. Det er meldt 31 varmegrader her i dag! Det gjør meg så forbanna glad, haha. Med tempen i betraktning fant vi ut av poolhang passer ypperlig i dag.

Jeg kommer tilbake litt senere i dag med et siste bildedryss fra Vegas! Jeg har sykt mange bilder på lager som jeg ikke har rukket å dele med dere enda. Vi var blant annet på show, noe som var heeelt insane. Men igjen – jeg kommer tilbake med det senere! Jeg ville bare titte innom her kjapt, før vi drar ut dørene. 

Håper mandagen deres har vært fin!! Stor klem. <3

12 kommentarer
    1. Åh dåk e så førbanna heldig 💖 Å du e så jævlig fin 💖

      Betale vænnan egen billætt og hotæll ? 🙂

      Klæm og kos dåk masse 🤩😁💖

    2. Vil bare si at du ser helt smashing ut! Kim K burde heller sett opp til deg, 10 hakk finere enn henne 😘

    3. Hei!
      Jeg lurer på det la ut på snap, men toll og greier. Jeg mener ikke noe vondt med dette, er bare at jeg lurer på hvordan du får tatt det med deg inn til Norge? For viste ikke at det fantes en grense, og kjøper gjerne selv mye i utlandet. Og at du har kjøpt koffert burde jo ikke være ille? Du kan jo bruke den til en koffert telles den da i de 6000kronene? Veldig teit med den grensa hahah, føler meg lite oppdatert, når det kommer til sånt.
      Ikke tenk på at folk vil krenke deg og få deg til å føle deg dritt! Du er spesiell, de er bare sjalue. Du oppnår alle dine mål, du setter flere og bare fortsetter som den dronningen du er! GO KIM K!
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    4. Kos dere videre i LA!

      Jeg scrollet gjennom Instagram her om dagen ved siden av kjæresten min som ikke er norsk eller visste hvem du var, og da jeg kom til et bilde av deg lurte han på om det var et bilde av Kim Kardashian

    5. Gir du blaffen i følgerene dine nå når du er på reise? Her er SÅ kjedelig. Really. Du bare toucher overflaten, that’s it.

    6. Til ukens spørsmål: Kunne du tenke deg å flytte til england? Siden typen din bor der, og det er veldig fint der!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg