BESØK FRA STAVANGER

Hei fininger!

Siden mandag har jeg hatt storfint besøk fra Stavanger! Beste Michelle og Elias kom til Oslo for to-tre dager. Til de av dere som kanskje er nye her inne, er altså disse to mine bestevenner som jeg har hatt i ti år. De er virkelig de fineste menneskene jeg vet om! Vi alle gikk sammen på VGS, og det aller skjønneste med det hele er at M & E ble kjærester i tredje klasse på VGS og fortsatt er sammen – 7 år senere. Hvor fint??? De er couple goals så det skriker av det! Jeg håper jeg en dag finner en slik sterk og trygg kjærlighet som de har. <3

Vi har i hvert fall hatt noen super fine dager sammen og jeg er SÅ glad for å endelig ha fått tilbrakt litt tid sammen med dem igjen. Skulle så inderlig ønske at de også bodde her i Oslo. Det hadde vært så fantastisk å hatt mine aller nærmeste venner i samme by. Jeg gir seriøst aldri opp, og hver gang vi henger sammen fortsetter maset mitt og forsøket på å overtale dem. Maybeeee one day…. 🙂

Noen bilder fra de siste to dagene:

Et siste bildet før de dro i dag… <3 Jeg savner de allerede… 🙁 Heldigvis kommer de tilbake til meg om en måned! Jeg gleder meg selvfølgelig masseeee!! <3

6 kommentarer
    1. Hei! Jeg leste nettopp en artikkel om deg på tv2 om at du tjener millionlønn.
      Har du tjent en million på en måned før?
      Spørr fordi jeg syns at det er sykt hvor mye en influenser tjener, hadde nesten ønsket være influenser selv, haha! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg