BESVARER DE TRE MEST STILTE SPØRSMÅLENE

 

Bor du alene, eller bor Newa og Golnaz hos deg?

Jeg skjønner at flere av dere lurer på dette, da begge jentene ofte er hos meg. Likevel bor jeg altså helt alene, men har veldig ofte besøk. <3

Hva gjorde du i Italia? Du fortalte oss aldri det.

Jeg har så innmari lyst til å fortelle dere det, men det er dessverre hemmelig foreløpig. Det jeg kan si er at det var en jobbtur, og at det er et stort prosjekt på gang som jeg klør i fingrene etter å skrike ut til dere. Jeg er ekstremt stolt over dette, det kan jeg i det minste si.

Holder du på med noen?

Som jeg har sagt tidligere har jeg lyst til å holde en eventuell romanse utenfor bloggen og sosiale medier. Jeg har hatt en offentlig relasjon tidligere og det er noe av det mest slitsomme jeg har gått igjennom. Det ønsker jeg virkelig ikke å ha igjen i fremtiden. For å besvare spørsmålet ditt kan jeg vel si at jeg ikke er i et forhold, men jeg kan innrømme at jeg har et ekstra godt øye til en veldig fin mann.

16 kommentarer
    1. Isabel, du trenger ikke å føle deg presset til å ta nye bilder hverdag. Jeg syntes det er gøy at du viser oss varierte bilder fra de siste årene i nye innlegg🔥 har du lagd sånn album med bilder av deg?

      1. Syntes du skal lære deg rettskriving i stedet for å bry deg om noen går med samme bukse hver dag eller ikke.

    2. enig med deg, hold mannen utenfor bloggen. Blir så himla mye pes om det ikkje fungerer. Og blir det dere ka du event introdusere ham senere <3 kos deg <3

    3. Hvorfor flytter ikke du til LA og lever livet?? Altså det er DRØMMEN min for faen, og du kan liksom bare gjøre det, i og med at du er blogger og tjener maassseee😍😍😭 Håper du gjør det, blir så syykt bra content!!

    4. Du er fryktelig hjulbeint, er det noe du kommer til å gjøre noe med hvis det er mulig å gjøre noe med det? Og hvorfor er du det, når Ingen av de andre søsknene dine er det?

    5. Er så feig at du nekter å svare på det faktum at du lå med Erik mens han var sammen med Ingrid? Veldig rart at du skal skrive så mye drit om alle andre, men holder kjeft når det er deg sjøl.
      Men skjønner deg , nå vet vi alle hvem du virkelig er.

      1. Hahah, du MÅ være skada.. Isabel ville aldri ha gjort det.. ho har imot utroskap osv, så det dær kan du bare holde før dæ sjøll 🙂 Ingen som trur på sånn tull !!!! E bare og stoppe.

      2. Poik: Noe så komisk å kreve svar på. … Du vil ikke bare fortelle “alle” sist du tørket deg bak også? Kanskje fortelle hvordan papiret så ut etterpå. Høres like relevant ut.
        Privatliv er et fint ord.

        Hilsen Henriette 🙂

    6. Hei:)

      Vis du skulle innom sephora når du reiser neste gang. Og en fan hadde vippset deg for et produkt fra sephora. Hadde du kjøpt det med da?

    7. Hei Isabel! Please svar på spørsmålet. Hvor kjøpte du bukse og genser du har på det bilde. Sykt fint hele antrekket ditt. Takk på forhånd ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg