BILDEDRYSS DAG 2 & 3

Reklame | nelly & luxbeauty

EVIG TAKKNEMLIG

Hei fine! Jeg har hatt en ekstremt fin uke her i Dubai med mammaen min. <3 Fy som vi har kost oss fra ende til annen! Jeg merker bare hvor ekstremt takknemlig jeg er for at vi har et så tett og fint bånd, og at vi klarer å ha det så sinnsykt gøy i hverandres selskap. Dette kommer vi uten tvil til å gjøre igjen! Fine mammaen min!! <3

Jeg har slitt litt med hvor mye jeg skal blogge om, ettersom at jeg har vlogget hver dag. Da blir det fort fare for at det blir dobbelt opp, og det er jo bare kjedelig. Derfor har jeg spart det meste til vloggene på YouTube istedenfor, men jeg har så klart knipset masse bilder til dere! Bildedryss fra ferier er jo det aller beste! Leeet’s do it!!

OMGGGG SÅ VAKKERT!!!

Act natural…

Me: 👆🏼

Njuuuuter!

Dubai-nails! Verdens beste @luxbeauty på instagram!! 🦋

SKJØRT HER

Strandvesken min. Elsker den!

DU FINNER DEN HER!

Bare meg som speider etter hot boys. 😎

<3 <3 <3

 

Ferielivet, ass…. <3

42 kommentarer
    1. Føler du ikke LITT på kleinhet at moren din tar seksuelle bilder av deg?🙈 eller faller det deg naturlig?

    2. Føler du ikke LITT på kleinhet at moren din tar seksuelle bilder av deg?🙈 eller faller det deg naturlig?

    3. Ikke ment for å være frekt, men hvorfor er nipplene dine så stor forskjell i høyde på? Er det noe kirurgien har gjort feil? 😳

      1. Ikke ment for å være frekk, men hvorfor legger du deg opp i hvor nipplene til andre mennesker er plassert? Jeg har ikke gjennomgått brystoperasjon og har en nippel som sitter høyere opp enn den andre, er det noen som må ha gjort noe feil for at de skal ha blitt sånn? Noen mennesker altså🤯

      2. Unødvendig og kommentere andre sin kropp. Bilde var kjempe fint kan du ikke heller se på det, eller alle de andre fine bildene isteden for å lete etter feil?

      3. Altså, herregud for en kommentar. Om brystene er i forskjellig høyde så blir vel nipplene også det. Mine bryster er aldri på samme plass på begge sider med mindre jeg går inn for det å retter på de.

        Isabell du ser fantastisk ut 🙂

      4. Dette er et “problem” alle med store pupper har når de skal ha noe stramt over de. Man må passe på at begge nipplene peker dit de skal😅

    4. Hei Isabel!
      Kommenterer svært sjeldent bloggen din, men må bare si som DU GLØDER om dagen!! Elsker vloggene dine – båndet mellom deg og mammaen din, samt den fantastiske personligheten og den gode energien din fremkommer så fint i vloggene.
      Håper dere får en fortsatt fin ferie❤️ Stor klem fra meg

    5. Du er altså det mest avskyelige menneske som eksisterer! Få deg en jobb som faktisk er en jobb, og bruk heller penga på noe mer fornuftig enn det lavmålte livet du lever nå! Blogging er da ikke en jobb, du selger deg selv som en prostituert for ADDS, jævlig tragisk du er, herregud. VÆRSTE forbilde for ungdommen.

      Livet ditt må være det mest tragiske noen sinne, samme som for alle dere bloggere, men du tar kaka as, patetiske underintelligente næsty kjerring.

    6. Lurer du virkelig på det eller vinkler du det til ett spørsmål bare fordi du MÅ kommentere og kritisere? Sjelden jeg ser i kommentarfeltet til bloggere, skjønner jo nå hvorfor jeg ikke orker det 😅 Hysterisk at brystvortene til Isabel har så stor innvirkning på deg at du føler for å kommentere det. Dama er flott, live with it!

    7. Hvorfor ønsker du ikke å fikse puppene , man ser mellomrommet og implantatene så godt og nipplene er jo skjeive… Du har jo økonomi til det. Tror virkelig ingen judger deg om du får utført en bedre jobb på dette, kvalitet er mye bedre enn kvantitet noe jeg har inntrykk av er viktig for deg, så skjønner ikke hvorfor dette ikke har blitt gjort….

    8. Kommenterer du de slemme kommentarene selv, slik at du skal få klikk? Virker veldig sånn…. Ser det er flere som har lagt merke til det

    9. Etter at Sophie Elise var åpen om at hun hadde brystimplantater i rumpen, har du tenkt tanken på at du å kan ha det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg