BILDEDRYSS DAG ÈN

Reklame | nelly, PLT & lapoint

Wow som jeg nyyyyter!!! Herregud, det er ikke litt tull en gang at jeg blir et helt annet, mer livsglad menneske så fort jeg befinner meg i varmen. Helt insane hvor stor forskjell det er på meg. Dere merker det alltid på meg også, via bloggen og Instagram. Det gjør meg glad å høre, for jeg legger veldig merke til det selv også som sagt.

En ting jeg sliter med her nede enn så lenge, er å ha tilgjengelig wifi på mac-en. Det må jeg få fikset asap, slik at jeg får blogge oftere. Jeg vil jo dele flere innlegg om dagen – ikke bare ett. Det forrige blogginnlegget postet jeg fra telefonen, noe jeg haaater. Jeg takler ikke å blogge fra iPhonen, jeg synes det er så strev. Men jeg lover å få fikset et nytt sim-kort her nede i morgen, slik at jeg har 4g overalt, og lett kan dele til mac-en. Det ordner seg!

Jeg har knipset super masse bilder fra dagene våres her nede! I dag var vår tredje dag på denne ferien. Det har gått ekstremt fort??? Jeg måtte akkurat spørre resten av gjengen om dette var andre dagen vår, men det var det visstnok ikke. Tre dager?? Jeg henger ikke med. 👀

SRI LANKA DAY ONE

BIKINI TOPP HER & TRUSER HER

lunsj @ dream sea

Altså de potato wedgsene er de absolutt beste jeg noensinne har smakt! YUM!

Favo paret!! <3

💕

I mitt rette element… 💁🏽😂

Mums!! På Lapoint-campen.

Hahaha se i vinduet!

Welcome to Sri Lanka Lapoint surfcamp!

KJOLE HER ⎟SNEAKERS NIKE AIR FORCE HER

Kveldsmøte med hele gjengen som er på surfcampen denne uken! Sjukt mange folk! Veldig mange fra Sverige og Norge faktisk. Utrolig koselig! <3

3 kommentarer
    1. Hei! Hvilken størrelse bestilte du den blå kjolen i?😍 Kan du begynne å skrive hvilken størrelse klærne du har på er?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg