BILDEDRYSS FRA DE SISTE DAGENE

Reklame | nelly

Hei i sola! Fy søren for en fantastisk sommer Oslo har levert den siste uken! Jeg har vært hjemme fra i Ibiza i seks dager nå, og for første gang på evigheter var det ikke deprimerende å komme hjem fra ferie. Været her har jo vært akkurat like fint som det var i Ibiza, om ikke enda finere. Jeg har vært ute i solen med venner og familie fra sekundet jeg har stått opp, til langt ut på kvelden. Det har vært noen skikkelig fine sommerdager og sommerkvelder i det siste. Jeg har tatt meg selv i å føle at denne perioden minner veldig om sommerferie da jeg var yngre. Dere vet når man bare pleide å dra ut å henge med vennene sine hele dagen og natten lang, uten egentlig å ha noen konkrete planer? Sånn har det vært, og alle dagene har endt opp med å bli så koselige og minnerike. Sommer i Oslo, ass! <3

Jeg har tatt meg bittelitt fri (det vil si en dag, altså i går), men jeg har så klart knipset mange bilder fra de siste dagene. Liker dere bildedryss? Jeg elsker det selv, og jeg håper dere gjør det samme! 💕

Etter å ha ligget på Tjuvholmen å solt oss, dro Newa, Oskar og jeg til Lektern for å dele en flaske vin og snakke videre om livet. Er så glad i de to! <3

Min bestieee! <3

Disse elektriske sparkesyklene har blitt min nye obsession. Jeg flyr konstant rundt på en, uansett hvor jeg skal. Synes det er så gøy!

Outfit!

TOPP HER ⎟ SKJØRT HER ⎟ VESKE HER

Besøkte Oskar på jobb i dag!

Dagens bikini er på 50% rabatt akkurat nå!

BIKINI TOPP HER & TRUSE HER

En liten shoppingrunde med mamma! Tror mamma liker seg bedre på LV enn det til og med jeg gjør. Haha!

Jeg sliter skikkelig med å bestemme meg for hvilken sofa jeg skal gå for i den nye leiligheten min. Denne er en god kandidat, bare at jeg tror den blir altfor brei. Jeg er fortsatt i tankeboksen, men jeg må innrømme at jeg liker denne type sofa veldig godt. Skikkelig kul og viktigst av alt: SUPER COMFY!

Yumsiii! Favoritt desserten min. Bryr meg veldig lite om sommerkroppen, som dere kanskje har skjønt. 😂

Kino måtte jo bare skje, nå som Løvenes Konge er ute!

… Og den MÅ dere bare se!!! Verdens fineste film. <3

Sommernetter. <3

Snacks når man soler seg!

Mamsi joinet oss på Sørenga for å slikke litt sol. Prøvde å få henne til å bade i sjøen, men det var uaktuelt. Haha! Det nærmeste vi kom var et “bad” i dusjene som er der. 😂

Dette er virkelig typisk oss fra midtøsten. Vi sitter å knasker på solsikkefrø og vi ELSKER det. Vi fikk et par merkelige blikk vår vei der vi satt å spiste dette som fugler. Haha!

💕 💕 💕

Slik har mine siste to-tre dager sett ut! Koselig, ikke sant? Gud som jeg har kost meg! Ja takk til flere slike dager, med skinnende sol og fantastisk temperatur. Er så takknemlig for alle i livet mitt, som jeg har det så vanvittig gøy med dag inn og dag ut. Jeg er så heldig! <3

17 kommentarer
    1. Når du bruker “swipe up” for å reklamere for et innlegg, kan du begynne å linke til selve innlegget og ikke hele bloggen? 🙂 mye lettere det hvis du refererer til et innlegg skrevet lenger ned på bloggen, slipper vi å bla oss ned for å finne ut hvilket du sikter til osv. Bare et tips jeg ville blitt glad om du etterfulgte 😘

    2. Hei! Kjempe fine bilder! Kunne du fortalt litt hvordan det er å måtte snakke engelsk til kjæresten sin? Sånn kan det være vanskelig å bli forstått hvis man skal ha dype samtaler osv?

    3. Ser at du og ødelagt hår festet på sidene 😕 samme her. Hater virkelig de dun hårene i ansiktet. Men var ikke meningen og ta det med i slengen. Å nå er det umulig og spare det ut, uten at det synest. Dritt altså.

    4. Så mange koselige bilder 😀 Har du mulighet til å dele navnet på butikken evt navnet på sofaen på bildet? Den var helt RÅ!

    5. Haha elsker også de solsikkefrøene, kjøper det alltid i utlandet eller når jeg kommer over de i Norge!

    6. ‘Bryr meg ikke om sommerkroppen’…. Isabell… du HAR allerede sommerkroppen 😂 Jeg vet ikke om dette er ment som et slag i ansiktet mot de som faktisk må jobbe for denne ‘sommerkroppen’ media glorifiserer, eller hva det er. Fine bilder er det uansett, aldri glem du er perfekt slik du er 😘 Du er bare utrolig heldig som har ‘sommerkroppen’ naturlig!

    7. Du trenge ikke å bry deg med sommerkropp pga du ikke har fett på kroppen 😝det virke bare rart
      Eg trur ikke på at du er så usunn som du påstår du er ,du er sikkert sunnere enn hva du innrømmer eller spise veldig lite
      Kanskje du er mye fysisk aktiv også
      Du sitte sikkert ikke heime heile dagen og putte i deg massevis av godteri og junkfood hver dag?

      1. Sikkert mye skjult trening og godt kosthold på deg Isabell, noe som klart er bra og fører til bra påvirkning til de unge. Du nevner heller aldri tullet med kosmetisk operasjoner i de hele tatt. Stolt av st du er stolt av deg selv og har utviklet deg til en flott dame som og yngre lesere ser på som et forbilde ❤. Klær og reiser er jo mye av det vi interesserer for og fra deg får vi tips både for de som ikke har så mye, og de som har mer. Sånn er det, vi må handle etter evne. Elsker tips i alle kategorier. Fordi der kan du faktisk finne nesten samme plagg bare mye billigere. Med ditt snille og uselviske vesen , ydmyk er du også. Føler meg god og verdsatt inne på bloggen din. Fortsett som du gjør. Du er et Forbildet for tusenvis av jenter/gutter/kvinner landet rundt vi elsker deg❤

    8. sofaen var rå, men kjøpte du ikkje nett den lekre velursofaen? Mulig eg har tatt feil at den ikkje var din:)
      Anyway eg flytter selv i disse dager og skal ha nytt bad, litt lavere krav enn deg, men ØNSKER meg badekar med løveføtter <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg