BILDEDRYSS FRA PARIS DAG 1

PARIS DAY ONE 🇫🇷

Hei babes! I går var vår første dag her i Paris. Jeg ELSKER denne byen, sånn helt seriøst. Det er så sinnsykt vakkert her hvor enn man går. Dere vet kanskje ikke dette, men jeg har vært her en gang tidligere. Det var da jeg var rundt 14 år, med fosterfamilien min. Vi reiste hit for å se på Tour De France, noe jeg ikke var særlig begeistret over haha. Vi stod i “Norge-svingen” i flere timer, for så å se de sykle forbi på knappe to sekunder. Vel! Denne turen er vidt forskjellig fra den forrige da, det kan man trygt si. Hehe!

Se så fine gatene er! Alle mopedene gir meg skikkelig Paris vibes.

Se så fiiin bestie jeg har! Er så takknemlig for henne og for denne turen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt det nå haha, men det er ikke ofte jeg blir så rørt over noe en annen person gjør for meg. Hun har et hjerte av gull! <3

Strollin’…

TADAAA! Så klart måtte vi ta turen innom Eiffeltårnet med en gang. Det er så fint! Vi bor faktisk rett ved det. Vi snakker kanskje 500 meter.

Hahahaha!!!!! Altså jeg døøøøør. Dette er tidenes bilde ass! Jeg kapra momentet hvor Newa ble angrepet av måker. Herregud jeg ler meg ihjel hver gang jeg ser dette bilde. Vi to har så mange hysteriske øyeblikk sammen i løpet av en dag, og dette var et av de haha.

OK, overse underbittet jeg plutselig fikk på dette bildet hahaha. Jeg måtte bare poste det uansett, det var så koselig av oss. <3

Ekte turister med suvenirer og greier.

<3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg