BILDEDRYSS FRA SIGNERINGEN I KRISTIANSAND

Reklame | egen bok

TUSEN TAKK, KRISTIANSAND!!! <3

Fy søren for et oppmøte det var på boksigneringen min i går! Hjertet mitt begynte å dunke som bare det når jeg kom til Ark og så den milelange køen. Det går fortsatt ikke opp for meg at folk faktisk finner lille meg interessant og i hvert fall ikke at de vil stå flere timer i kø for å få møte meg. Altså, jeg klarte ikke å holde tårene tilbake i går. Jeg blir bare mer og mer rørt for hver signering som går, for dere er så ubeskrivelig fine, kjærlighetsfulle og støttende mot meg. Sånn helt seriøst, jeg er så takknemlig for hver og en av dere. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få sagt det nok!

Det er veldig rørende for meg å se ansiktene på følgerne og leserne mine, for før denne bokturnéen har jeg aldri hatt noen form for meet up eller lignende. Det som er litt ironisk nå er at jeg ikke har hatt meet up fordi jeg har vært så redd for at ingen ville dukke opp. Jeg har jo alltid hatt kjempe lyst til å møte dere og derav ha et meet up, men jeg har som sagt ikke turt. Det ser jeg jo nå at jeg ikke har hatt noen grunn til å bekymre meg for, for overraskende nok er det mange som har lyst til å møte meg, på lik linje som jeg vil møte dere. Det gjør meg så glad!!! <3

I går holdt jeg på i tre timer, før køen tok slutt. Jeg har ikke samvittighet eller hjerte til å dra før jeg har fått hilset, pratet og klemt på hver eneste person som dukker opp. Jeg tror faktisk at køen i går slo den på Kvadrat i Stavanger i helgen. Det skal godt gjøres altså, for der var oppmøte helt insane. Jeg trodde ikke at det gikk an å slå det, men Kristiansand klarte det faktisk!

Tusen millioner takk for en fantastisk fin dag i går. LOVE YOU!!!

15 kommentarer
    1. Rimelig ork å følg dæ på mystory og instastory for tiden, mååå du legg ut av signeringene?? Kjedelig for oss andre å se på 😴🤷🏼‍♀️

    2. Århh jeg hadde så utrolig lyst å møte deg igår på boksigneringen !!😫men jeg kunne ikke fordi jeg måtte spille siste match (håndball) for i år! Jeg kjøpte boken din for noen dager siden og Fysøren jeg har bare så lyst å bli kjent med deg og være der for deg, fordi shit! Alt du har opplevd!? Og du er fortsatt et så stort forbilde for å så mange 1000 mennesker, jeg skjønner ikke hvordan det er mulig! Jeg håper så inderlig at du snart kommer tilbake til Kristiansand sånn at jeg kan få møtt mitt største idol og forbilde! Du er like nydelig på innsiden som utsiden! Virkelig💞jeg har følgt deg helt siden start men det er først nå du har blitt et så stort forbilde! Du er så sterk, så vakker, og så nydelig på alle måter. Jeg kan ikke forstå at noen mennesker ikke ser det! Stå på Isabel💛 jeg heier på deg.

    3. Du er ikke som alle andre bloggere. Du tar deg virkelig tid til leserne og følgerne dine. Du gir en lang klem og er virkelig interessert i å bli kjent med oss. Det er ikke en sånn kjapp kjapp klem og så ferdig. Du er der virkelig! Jeg er så sinnsykt takknemlig for at du valgte å bli blogger fordi det er så mye med deg som ingen andre bloggere har. Takk for at du besøkte Kristiansand, Isabel! Jeg skulle gjerne snakket mer men etter å ha fulgt deg siden 2015 – ble jeg vell litt sjenert haha! Håper jeg får møte deg igjen, en mer ekte influencer skal man lete lenge etter❤️❤️❤️

      1. Det er så viktig for meg å ta meg god tid til hver og en av dere, jeg er jo like nysgjerrig på dere. Hehe! <3 Tusen takk for at du kom i går, Mika! Og tusen takk for at du følger meg. STOR KLEM! 😍

    4. Det var så utrolig koselig å møte deg! Kunne du skjekka hva jeg sendte deg i dm på Insta @ItsMalinx ? Tusen takk for en fantastisk dag i går!<3

    5. Du virker så oppriktig og god og takknemmelig mot dine lesere, man ser godt at smilet er ekte og at du virkelig setter pris på dine følgere. Jeg har bestilt boken og gleder meg SÅ til å lese den 😀 <3

    6. Åå så gøy å se at du lagg ut et bilde av oss😍 var så nervøs når jeg først så deg selvom jeg hadde så mye på hjerte ble jeg helt stum, men nå har jeg et bilde av oss og et minne som jeg skal ta med meg videre i livet! Utrolig koselig og gøy at du deler vidoer og bilder 💗

    7. Hei Isabel, jeg så deg på Ark i Stavanger. Turde ikke gå bort da jeg er 10 år eldre enn deg, men må bare si at måten du tok imot folk på var helt utrolig. Du virket genuint ut som et supersnillt menneske og jeg ble varm av å se deg i «aksjon». Jeg er sp glad at folk nå ser forbi bare det ytre og ser at bak sminken og operasjonene; fins det ei fantastisk jente!

    8. Hei fine deg. Nå har jeg akkurat hørt på podcast episoden din med Ida fladen. Den var utrolig fin og givende. Ønsker deg alt godt på din vei. Du er utrolig sterk og god som deler noe så personlig med oss. God julehilsen fra en barnevernspedagog ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg