BILDEDRYSS FRA SISTE DAGEN I PARIS

Åh, jeg savner det så mye allerede…. ☹️

11 kommentarer
    1. Hva er det som har skjedd? Jeg må bare si det rett ut, du blogger så sinnsykt dårlig om dagen. Liker ikke å bare slenge det ut på den måten, men hvordan skal jeg si det. Veldig skuffende ovenfor leserene som klikker seg inn hver dag, å alt som kommer opp er er innlegg fullt av kjedelige bilder og tilnærmet ingen tekst. Faktisk bedre å la vær.

    2. Utrolig flotte bilder😭😍!! Fikk lyst å booke til samboeren min. Han har nemlig ett dårlig inntrykk av paris men jeg vil motbevise han hahah

    3. Leser som regel ikke bloggen din, men følger deg på Snapchat og Instagram og må bare si at du har blitt så utrolig human, altså gud som jeg ser opp til deg. Valgene du tar for å nå langt i livet, samtidig som du nyter det og tar vare på dine nære og kjære.
      Må innrømme at jeg hadde et veldig stivt inntrykk av deg med tanke på alt med Mats Hansen og Kristin osv. Men fysøren, etter jeg har lest boken din, og hørt deg snakke for deg selv må jeg bare si at du er et av de fineste menneskene vi har i Norge, du er så utrolig god mot alle tross all den dritten du får! Og det står det virkelig STOR respekt av!
      Klem❤️❤️

    4. Hvilke andre egenskaper har en blogger, annet en å skrive ?
      Ingen!
      Synd at samfunnet skal være tuftet på at man må vise frem materialisme….men men,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg