BILDEDRYSS FRA TV2 HØSTLANSERING

HØSTLANSERING

Wow, hvilken fantastisk dag torsdag var! Vi stod opp grytidlig for å komme oss på flyet til Berge, for å delta på den årlige høstlanseringen til TV2. Der fikk vi presentert hvilke programmer som blir å se på kanalen til høsten. Jeg må sik at jeg gleder meg til å benke meg fremfor TV-en i høst, for det kommer nemlig masse spennende på skjermen! Skal Vi Danse, blant annet. Hehe! 😉

Da vi ankom var det først presentasjon av de ulike programmene, og etterpå var det tid for presse. Etter det dro vi til en restaurant i byen hvor vi hadde en nydelig lunsj med hele gjengen. Det var skikkelig koselig! På kvelden var det bare å dra tilbake til hotellet, skifte til antrekket for den røde løperen og komme seg avgårde til kveldens middag og fest.

Festen var oooover the top! Ikke ante jeg at det kom til å bli SÅ gøy, men fyyy søren – gjengen som var samlet kan virkelig feste!! Det er lenge siden jeg koste meg SÅ masse! 

Altså, Katrine har seriøst alltid vært mitt womancrush i kjendis-Norge. Hun er så sinnsykt baaaabe!! 😍Jeg måtte være litt fangirl å spørre henne om selfie, hehe.

9 kommentarer
    1. Du er ei utrolig flott jente, og jeg vil ikke bli oppfattet som negativ her… men på Skal vi danse-presentasjonen har alle type vanlige klær på lanseringen, pyntet og enkelt pene antrekk….. Og det er ingen tvil, du er flott!!! 🙂 …
      Men håper du kan svare på hvorfor du til slike eventer må ha utfordrende, bar mage, litt mye utringing osv.. Hvorfor ikke kjøre en stil litt likere de andre på bildet..? Håper på et litt konstruktivt svar, for jeg mener det ikke negativt…. Jeg bare lurer…. For øvrig liker jeg din stil og stjeler titt og ofte inspirasjon….

    2. Hvem er han fyren som sitter i midten av dere, på det bildet under av deg og Kathrine moholt? Noen som vet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg