BILDEDRYSS FRA VÅR JULEMORGEN

🎅🏽 MERRY CHRISTMAS 🎅🏽

ELSKER JULEMORGEN!!! Vi hadde en skikkelig fin lillejulaften i går hvor vi blant annet løp x antall ærender i byen, og på kvelden samlet hele gjengen seg for pepperkakebaking. Det var forøvrig Newa sitt initiativ, noe som viste seg å være en glimrende idé. Det var jo så koselig!! <3 I morges stod vi opp etter knappe 4 timer med søvn, for å spise julefrokost og se på Tre Nøtter Til Askepott. Det er jo et must hvert eneste år, til tross for at man kan hele handlingen utenatt. Jeg må faktisk si at den filmen gir meg ordentlig julestemning. Ingen jul uten Askepott på morgenkvisten!

Gjengen + Golnaz og mamma som ikke er med på bildet. PS!! Ikke se på lakenet og dynene på sofaen… Newa og jeg sov nemlig på sofaen i natt, det er jo fullt hus her i leiligheten og vi satt oppe til langt ut på natt for å pakke inn siste rest av gavene. Elsker at vi er så mange på jul i år. Jeg føler meg så utrolig heldig som får lov til å feire med både venner og familie i år. Jeg håper at Newa og Sara vil feire med oss hvert eneste år fremover!! Hehe. Nå har dere ingen valg neste år, jenter. 💁🏽 <3

Mmmmh! 🍫

🍫 🎅🏽 🍪

The calm before the storm…

Og her har vi et aldri så “lite” bildedryss fra gårdagens pepperkakebakingen. Som vi koste oss der vi satt og formet, pyntet og hørte på julemusikk. Åh, det er så trist at det snart er et helt år til neste jul… Jeg elsker jo julen!! ❤️

Her er mine mesterverk! Vad tycks? 💁🏽

OK, hvor mye julestemning får man ikke av dette innlegget? Hehehe! 🎅🏽

GOD JUL, DERE!           

7 kommentarer

Siste innlegg