BILDEDRYSS STHLM

Reklame | nelly

STHLM I BILDER

Hei elsklinger! Nå er jeg godt hjemme i leiligheten min i Oslo igjen, etter tidenes beste helg! Fy søren som jeg storkoste meg i Stockholm sammen med Golnaz. <3 Vi hr det seriøst alltid SÅ gøy sammen – spesielt når vi er ute å reiser. Elsker!! Det ble masse god mat og drinker, nye bekjentskap, treffe gamle venner, en deeel fest, shopping og utallige nye minner. 

Er det en ting som er sikkert, er det at det skal bli Stockholm-turer mye oftere! Jeg trives så vanvittig godt i den byen, altså! Menneskene er så herlige! Jeg reiser faktisk tilbake i starten av mars igjen allerede for jobb, men da skal jeg se til å bli igjen i et par dager slik at jeg får truffet venner og hengt med de også samtidig! 

En liten funfact dere kanskje ikke visste er at jeg sterkt vurderte å flytte til Stockholm for tre år siden. Jeg begynte til og med å se på leiligheter.

Jeg har vlogget hele turen, og den skal jeg klippe senere i kveld. Poster asap! I mellomtiden kan dere få kose dere med et realt bildedryss fra denne helgen i hvert fall! 😁

Brunch på STHLM Brunch club. OMG, dit MÅÅÅ dere!!

Drinner & drinks på Mr. French.

Mums!

 

Bakis-pizza… 😇

T-skjorte fra Zara. Note to self… Hahah!!

HVORFOR har vi ikke Zara Home i Norge???

Semla… Ahhhh, denne var så sinnsykt god! Den inneholdt vaniljekrem i midten, i tillegg til den vispa kremen. Altså – YUM!

Jeans fra A-Brand, topp fra Tigermist, heels fra Zara. <3

Shopping!

Nesten identisk bukse her ⎟ topp Missguided ⎟ sneakers her

______

Det var min Stockholm-helg i bilder.. <3 Vlogg kommer!

10 kommentarer
    1. Kan jeg få spørre om noe som jeg håper du svarer på? Du sier du er misfornøyd med rumpe/pupper (personlig syns jeg du skal eie den kroppen du har og ser ikke noe galt i noen av delene😊), men da lurer jeg bare på hvorfor du er så ivrig på å vise frem akkurat disse kroppsdelene? De fleste pleier å skjule kroppsdeler de hater, om det er lår, mage eller pupper. Vil bare vite hva tankegangen din er siden du selv sier du er så misfornøyd/syns de er stygge

      1. Hei, du! Jeg vil ikke akkurat påstå at jeg viser rumpa mi så veldig mye, akkurat. Ikke det seneste året i hvert fall. Puppene er kanskje litt vanskelig å “skjule” når jeg tar bilder forfra, og jeg dessuten har bestemt meg for å godta at de ikke er perfekte og at jeg ei vil operere dem på nytt.

        1. Mente i form av topper som viser mye kløft, men er helt enig med deg at man skal være som en er og være fornøyd med det 😊 spurte mest for at andre som er misfornøyd med kroppsdeler kanskje kunne hente inspirasjon til at du tør å vise deg frem i utfordrende klær, og kanskje tørre å drite i at ting er deformert og ikke perfekt!

    2. Ååå så gøy d så ut!! Håper du koste deg 😍 må si jeg elsker det sølv smykket du bruker!! Hvor kan man få tak i d eller i så tilfelle et lignende om d er designer🙈 ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg