BILDER GJENNOM TELEFONEN

Reklame | nelly

Say hello to Guccern. 🐶❤️

Det går mye i ansiktsmasker om dagen… Denne fra Ole Henriksen er min favoritt atm. Den heter “Cold Plunge”. <3

Spotter dere rosene? Fikk de på døra… ❤️

🐶❤️🐶❤️🐶

På Louis Vuitton og shoppet til Gucci. Fine Edvard som er vennen min, som jobber der. <3

Ny favoritt jakke! Du finner den her. <3

Pasta di manzo på Olivia. Beste pastaen i verden! Ps. Be om ekstra saus & parmesan. 😍

Den månedlige graviditetstesten, uavhenging av om jeg har hatt sex eller ikke. Tvangstanker, hola at me…

Det har blitt en del langturer med elsklingen i forskjellige parker.

Spooning with bae… <3

I podcast studio!

Dinner @ Louise.

Innspilling!

Denne toppen er livet! Du finner den her. <3

Litt matinnkjøp.. Jeg har forøvrig blitt veldig flink til å spise hjemme, og ikke bestille takeaway!

❤️❤️❤️

Et super fint bud på døra fra Martine x Bubbleroom.

TOPP HER

Noen andre som spiser vannmelon slik?

Julepynt-shopping!

Inviterte familien hjem på middag. <3

40 kommentarer
    1. Et tips er å heller kjøpte strips hvis du tar tester hver måned, må være latterlig dyrt å bruke clear blue hver gang🙈

    2. Så fine bilder 😊 kan jeg spørre om hvor de hvite sidebordene dine er fra?? Har lett etter sånne! De høye firkanta hvor rosene og duftpinnene fra rituals er på😍😍

    3. Så fine bilder 😊 kan jeg spørre om hvor de hvite sidebordene dine er fra?? Har lett etter sånne! De høye firkanta hvor rosene og duftpinnene fra rituals er på😍😍

    4. Kan ikke du lage et innlegg om julegavetips? Både til han, henne, mor, far og søsken? <3 Trenger tips fra en som deg som er så utrolig flink med gaver!

    5. Heii❤️ Kan jeg spørre om hvilken oppdretter du brukte, som jeg kan kontakte? Prøver å finne noen flinke oppdrettere, men det er ikke så lett..

    6. Jeg synes det er skuffende at du har blitt en av de bloggerne som går den gale veien… Akkurat som LO, SE og Pilotfrue osv… Som oppdaterer sjeldnere og sjeldnere for så å slutte helt… Just sayin…. Veeeldig skuffende at dere ikke kan se hvor alt startet og sette pris på lesere

    7. Savner oppdateringer på bloggen i ny og ne.
      Lenge mellom hver gang i forhold til tidligere. Men jøss, har full forståelse for at du et opptatt og har en jobb gjøre med andre ting og prosjekter.
      Du er ei flott og raus jente, med en herlig familie.

    8. Hei Isabel! Fikk med meg når du la ut på snapchat at du mister mye hår for tiden og at du viste fram extreme caviar shock treatment greia du brukte i håret ditt. Mister selv mye hår for tiden og lurte på om du kunne gi en update på om du merker en forskjell (kanskje litt for tidlig å si haha) eller om kuren gjør noe med hodebunnen, om produktet er fett eller oljete?
      Mvh Sara

    9. Angående YouTube video der du pynter juletreet; Du banner helt grusomt, ofte! Du omtaler også jul som «fuckings jul», og videre; «nå er det faen jul» !

      Jeg er vanlig kristen person, og for meg krenker du min tro. Det er mulig at DU ikke har et forhold til julehøytiden, men litt respekt synes jeg at du skal vise ved å ikke banne som en anleggsarbeider, hele tiden. Hva om vi begynte å banne i forhold til Allah og Koranen? Tenk litt over banning i forhold til religion. Ok?

      1. Synes det er rart at du føler deg krenket av at hun banner over din religion men likevel selv kan si noe sånt som “banne som en anleggsarbeider”. Må passe deg, hvis du først skal klage på å bli krenket kan du ikke krenke anleggsarbeiderne her 😉

    10. Hei Isabele!

      Digger bloggen din<3
      Du la ut mye hva hva du skulle til forskjellige tider før, kan du begynne å gjøre det igjen?

    11. Hva har skjedd med Isabel?!? Hun blogger ikke lenger! Eller er det vare jeg som ikke finner nye innlegg? Finner heller ikke noe det hun skriver at bloggen er lagt ned. Hører også på podcasten hennes, og der sier hun heller ikke noe (kunst hun kjeder seg i lock-down og gjør ingenting). Så har bloggen skiftet plattform? Noen som vet?

    12. Jeg ble så mektig imponert over deg for holdningene du har vist de siste månedene, men nå begynner jeg å lure på om du bare var ute etter å bedre ryktet ditt, men at du ikke egentlig bryr deg om noe annet enn deg selv og ditt.
      Så skuffa.

    13. Har lagt merke til at mange barnevern barn med muslimsk bakgrunn bla bytter navnet sitt. Fra å ha noe tradisjonelt fra deres kultur til et mer «norskt», internasjonalt navn🤔 Du har jo også gjort det, lagt merke til de andre som gjør det?

    14. Tror du tar grav test fordi du ønsker å bli det. Det er jo overhodet ikke noe bruk for å ta det om du ikke har hatt ubeskyttet sex og har forsinket mens🤦‍♀️

    15. Er det noen som vet hva som har skjedd med Isabel!!?!?!?? Noe MÅ ha skjedd….hun har ikke blogget på snart en måned nå, og jeg har heller ikke fått med meg at hun har sagt noe om at hun slutter eller skal ta en pause. Har fulgt bloggen hennes i årevis, og synest dette er så rart. Hun påstår hun er så glad i følgerne sine, og omtaler oss som sine venner, så derfor er dette veldig merkelig. Kan noen informere meg om hva som har skjedd?!?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg