BOKEN MIN ER DEN MEST SOLGTE I NORGE!

Reklame | egen bok

Foto: MAGPIE

WHAT!? SHIROG er den mest solgte sakprosa-boken i hele Norge! Tusen takk til alle som la den under treet til en god venn eller kjøpte den til seg selv. Dette har vært en fantastisk reise for meg, og jeg er evig takknemlig for at dere har omfavnet historien min!

I love you!

Jeg trodde aldri at jeg skulle kunne skrive disse ordene. MIN BOK – den mest solgte sakprosa-boken i hele Norge?!?! Drømmer jeg? Jeg trodde ikke mine egne øyne da jeg fikk tilsendt listen av forlaget mitt, der jeg topper listen på 1. plass. Jeg er så ydmyk, stolt, takknemlig, rørt, glad.. Alle følelser på en og samme tid. Dette er, med hånden på hjertet, det største og det mest betydningsfulle jeg noensinne har gjort.

Tusen millioner takk igjen til alle som har støttet meg gjennom dette fantastiske eventyret. Tusen takk til alle dere som sender meg meldinger og forteller meg at dere liker den. Tusen takk til alle som forteller meg at historien min har hjulpet dere.

TAKK, TAKK, TAKK!!! <3

Ps!

Jeg hører at boken min er utsolgt på ganske mange bokhandler, og inntil de får påfyll, kan man få bestilt boken min på nett. Den finnes på Ark sin hjemmeside HER.

 

15 kommentarer
    1. Gleder meg til å lese den! Er student så låner på biblioteket.. Reserverte bok 18/12/18 og er enda nr 8 i køen, så den er veldig populær!

      Du bør være stolt. <3

    2. Jeg kjøpte boka de i går!😍 Den var utsolgt på Ark, så gikk jeg på Nordli å det var en igjen. Kjøpte den som bursdagsgave til meg selv. Gleder meg til å lese!

    3. Gratulerer <3

      Hoppet dere i fallskjerm i Dubai? Mener huske du sa dere skulle gjøre, har så lyst å gjøre det når jeg skal dit selv så vil høre erfaring 😍

    4. Det overrasker meg faktisk ikke. Din historie mangler (heldigvis) sidestykke i influencer-verden. Den er hjerteskjærende og sjokkerende, og skiller seg ut fra mange andre historier som blir fortalt. Når man leser den kan man slettes ikke forstå hvordan du har kommet deg dit du er nå, og man forstår så alt for godt hvordan det klarte å gå så galt da du ble avhengig av operasjoner. Misforstå meg ikke, du er vakker. Men det var ikke bra for psyken din, og det vet du jo nå.

    5. Jeg er så imponert over DEG!! Er nå ferdig med å lese boken din, som er en ekstremt sterk fortelling fra ditt liv. Til tider satt jeg med tårer i øynene og spørrende bonus barn, som lurte på hva jeg leste som gjorde meg så trist. Så naturligvis fortalte jeg dem deler av din historie. De var like sjokkerte eller mer enn meg over hva jeg fortalte dem. De syntes å at du er en sterk flott dame, slik jeg gjør❤️ Stå på Isabell, du er tøff !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg